litt morsomt!!

mormarion

Gift med forumet
har jo ikke så mye å ta meg til her på sykehuset, så har blitt en del strikking. ferdig med 29 av 30 lapper til lappeteppet, og trengte en pause før alle skulle syes sammen. så begynte på tøfler til snuppa, som også skal toves. har ALDRI strikka en sokk eller tøffel før, men med min gode mor på telefonen fikk jeg det til og fullførte hælen. Etter dette skulle det økes, også reduseres igjen, noe som er superlett! Men neida, jeg har tydeligvis strikka for mye, og klarte å strikke feil vei med skikkelig skjelvende hender. måtte gi opp og mamma får fikse det i morgen. Nå rister hendene mine, så strikketøyet blir lagt vekk noen dager, så får jeg heller sy istedefor. hihi. strikkedilla deluxe!!

Nå skal jeg prøøøve å få sove, noe jeg ikke har fått til på 2 uker, men fikk jo tempur madrass i dag, så kanskje det hjelper litt =)

Natta jenter =)

Hehe, så godt du har en mamma som kan hjelpe, synes du er kjempe flink jeg.[:D]
Håper du får en god natt søvn på den nye tempur madrassen din, de er kjempe fine.[:)]
Sov godt, og sender med en natta klem.[:D]

Håper du fikk sove i natt, og at tempurmadrassen hjelper!! [:)] Så får du strikke videre når mammaen din har fått fikset på feilen [:D][:D]

så flink du er til å bruke tiden til noe fornuftig da. skulle ønske jeg klarte å strikke også! elsker strikkatøy! har fått bestemødrene på begge sidene til å strikke babytøy!
jippi!! [:)]

håper alt går bra med dere og at lille prinsen din blir lenge til i magen. hvor mange uker har du kommet nå mormarion?

Back
Topp