Litt morsomt :-)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
skulle til ekstra sjekk hos jm i dag da hun og legen hadde målt magen litt forskjellig så hun ville bare dobbeltsjekke at den voks:-)

synes det har vært litt rolig i magen de siste 2 dagene og synes ikke jeg hadde kjent henne siden i går kveld.

kom til jm og kjente litt, la meg opp på bordet og hun tok helt av inni der, hjertelyden skjøt opp fra i underkant av 150 til nesten oppunder 170 og hun roet seg ikke med det første, jm sto lenge og lyttet for å få bekreftet at hun roet seg igjen og ble fornøyd da den til slutt falt ned til145- 150 hehe

så alt virket bra med denne i magen ja hehe sa til jm at jeg har en mistanke om at hun er mer aktiv enn jeg kjenner, at det fremdeles er en del bevegelser jeg ikke kjenner og det trodde hun også :-)

Godt alt var fint :) Spørs nok om du kjenner alt hvis hun sparker inn i ryggen eller om du evnt har morkaken foran :) Deilig å vite at alt er bra i alle fall, ikke godt å engste seg!

morkaken ligger bak så den er ingen hindring, men kan nok ligge å sparke litt inn mot ryggen også har de gjerne bedre plass lenger i livmoren når man er flergangs, større livmor eller noe...

Back
Topp