Litt morsomme ting her fra

*snuppa

Elsker forumet
Esther gjør og sier mye rart fortiden

Cornelia tok og lugget henne. Esther ble meget sur og snurt
Hun tok nappet hårstråene Cornelia hadde tatt fra henne ut av hånden hennes
og prøvde å sette det tilbake hode sitt og sa gråte kvalt Cornelia det var mitt hårt.[:D]

og igår når hun hadde spist godteri sa hun nå får jeg snart stor pupper og mage slik som mamma for det får man av godteri. ( ja ha spiser jo ikke mye av det jeg da)

Og jeg var uheldig å dunke bort i hode hennes. jeg sa undsyld og ser på meg og smiler. Bare hyggelig mamma[:D]

Ellers er hun helt fantastisk storesøster. Ikke sjalu på Cornelia.
synes det er viktig at vi ikke glemmer å ta med lillesøster
så klart noen ganger vil hun ha mamma kos og ha vekk Cornelia men det går fort over.
forståelse når Cornelia får mat går hun ofte til pappa.

Har blitt utrolig flink til å rydde etter seg,bord og dekke på .
Kle påseg selv med noe hjelp
do trenging går opp ned men vi er på vei.

Så herlig[:D][:D]

Så herlig! Det er helt surrealistisk for meg å tenke på at noen av de små November-barna våre faktisk er blitt storebror/søster! Håper det ikke er lenge til TB får seg en liten søster eller bror, selv sier han "Du må kjøpe meg en lillebror, jeg trenger ikke en søster!"[8D]

ORIGINAL: lykkelita*

Så herlig! Det er helt surrealistisk for meg å tenke på at noen av de små November-barna våre faktisk er blitt storebror/søster! Håper det ikke er lenge til TB får seg en liten søster eller bror, selv sier han "Du må kjøpe meg en lillebror, jeg trenger ikke en søster!"[8D]

Ja det er utrolig  rart at mange har fått små søsken
hm den butikken skulle jeg gjerne ha sett gitt.

idag har esther hatt en hel dag uten bleie nada uhell og sluttet helt med smokk
valgt helt selv å slutte med den også

Søtt [:)]

Så søt og flink hun er![:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Så utrolig herlig[:D]

opplever mye morsomme ting her også, kan le meg ihjel av kommentarene og blir helt rørt av søskenkjærligheten[;)]

ja trodde det skulle være mer sjalusi er i huset men gått utrolig bra

skjønne ungen dine er [:D]

Back
Topp