Litt morro å sammenligne:)

MammatilAmalie

Forelsket i forumet
Min mamma veide 76 kg da hun fødte alle sine barn(uavhengig av hva ho veide før ho ble gravid) har 3 brødre så ho har da 4 barn. Når jeg fikk dattern min gikk jeg også opp til 76 før jeg fødte:p spennende å se om jeg veier det denne gangen også!:p noen andre som har hatt det sånn? Å veid det samme?:)

Nei jeg veide ikke det samme med mine to. La på meg et par kg mer med nr to enn nr en. veldig spendt denne gangen da, håper det ikke blir flere enn sist:)

Spennende å se da!:D jeg føler jeg kommer til å gå opp mer denne gangen egentlig, selvom jeg til nå bare har gått ned, men de legger jeg nok fort på meg når jeg begynner å spise igjen:p

Jeg håper ikke jeg legger på meg så mye.. men det ser heller dårlig ut :P Har ikke klart å holde meg til det vanlige kostholdet mitt pga. at jeg må spise HELE tiden eller så blir jeg kvalm :/

Jeg skal kose meg litt i helgen. Så fra mandag skal jeg være uten sukker en stund!

Jeg gikk opp 16 kilo sist gang å de gikk (heldigvis for meg) lett av, lurer på om det blir slik denne gangen også. Føler jeg kommer til å slite mere denne gangen:p

Gikk opp nesten 9 sist, og første kiloen kom ved 4,5 mnd, samtidig med magen.
Blir spennende å se denne gangen.

Gikk opp 21 kg sist, men slet veldig med stor matlyst og søthunger gjennom der meste av svangerskapet. Da jeg var kvalm sist spiste jeg bare drit, det var det eneste som funket. Denne gangen har det vært annerledes, så jeg håper virkelig å slippe unna med mindre nå!

Back
Topp