Litt moro!

Vand

Forumet er livet
Jeg trodde Emmeli var ett "nymotens" navn.............. Men der tok jeg visst grundig feil[:D]

Var hos en bruker i dag som fortalte om ei gammel dame på over 90 år.... Det var venninna hans i barndommen osv osv osv.... Men hun het nemlig EMMELI! [:D] Jeg ble faktisk skikkelig paff, måtte be han både om å gjenta navnet OG skrive det ned sånn at jeg fikk sjekket om det ble skrevet på samme måte[8D][8D][8D]

Jeg har alltid "sett for meg" det navnet som en "eldre" navn jeg altså [8|][:)] Fint navn altså, husker det var på en måte litt uvant til å begynne med, men nå synes jeg det er sååå fint! Klinger så godt med I istedet for Y også [:)]

Hahaha!![:D] Jeg tenkte at det liksom var en omskrivning av emilie o.l, men det er tydeligvis ett gammelt navn i seg selv! [:D]

Syns naturligvis at det er kjempefint, hun passer så godt til å hete det[8D][8D][8D]

Jeg har sett det før i en dødsannonse..[&:][;)]

Jeg syns navnet er kjempefint!![:D] Og kler snuppa di så godt!!

jeg har egentlig alltid sett på det navnet som litt gammeldags men syntes det er kjempe fint og snuppa di kler navnet veldig godt..[:D] syntes også det uttales så fint på deres dialekt[:D]

Back
Topp