Litt mimring...

*Chill*

Forumet er livet
Først må jeg gratulere alle dere kommende jan-mødrer!!!
dere har en kjempespennende tid i møte! GLED DERE!!!!

Måtte bare inn hit og mimre litt...var nemmelig medlem av jan- klubben i fjor, og hadde det utrolig koselig med den gjengen som da var her!! Og vi koser oss fortsatt, bare at nå "henger" vi på født i januar da... hehehe...
Og så har jo svigerinna mi Maripia ENDELIG fått en bolle i ovnen, så jeg skal bli TANTE!!!!!
Veldig happy for det, og for at Jonas får en kompis eller veninne å vokse opp med! [;)]

Ønsker dere masse lykke til alle sammen fremover, måtte dere få et flott svangerskap!![:D]

Klem

Koselig å mimre ikke sant, Chill24.
Får litt prikking i kroppen på en måte når man mimrer tilbake til den spesielle tiden i livet.
For meg er dette spennende for at nå blir det 2 og ikke bare et barn.
Lurer på hvordan det blir, lurer på hvordan Celina vil ta det osv.

ORIGINAL: Mayb31

Får litt prikking i kroppen på en måte når man mimrer tilbake til den spesielle tiden i livet.

sånn tenker jeg også! blir stor forskjell på et barn og to! :)

Hvor gammel er celina igjen?

Jepp endelig har jeg greid å få han broren din til å skyte blink Chill24! D tok sin tid da..[:D] Godt å vite at jeg har deg både her hjemme og her inne, hvis d skulle være noe liksom. For jeg er jo litt nybegynner på d å være gravid[;)]

Jepp endelig har jeg greid å få han broren din til å skyte blink Chill24! D tok sin tid da.. Godt å vite at jeg har deg både her hjemme og her inne, hvis d skulle være noe liksom. For jeg er jo litt nybegynner på d å være gravid

Hehehehe....dette fixer du vettu!! [;)]
og iallfall når han/hun kommer, for du får jo goooo trening i tanteungene da! [:D]
Må lage deg ticker nå da! :
http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=9193

ORIGINAL: Wibe^

ORIGINAL: Mayb31

sånn tenker jeg også! blir stor forskjell på et barn og to! :)

Hvor gammel er celina igjen?

Celina var 2 år i februar!

oki, blir storesøster før hun blir 3 da! :)

Sønnen min lir storebror når han er 2 1/2....Gleder oss! :)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp