Litt merkelig spm...

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Jeg har spottet i hele dag og begynte å blø frisk blod før jeg skulle legge meg. Vil det si at jeg har 1.mensdag i dag, eller fra i morgen?:oops: Skal melde mensen til riksen og får da resepter og info tilbake, så vil at det skal være riktig sånn i forhold til oppstart av medisiner. Er så dumt at jeg ikke bare kan stå opp om morgenen og blø da slik at det ikke er noen tvil...

Var i liknende situasjon, spotting gjennom en hel dag, men ingen skikkelig stor blødning før natten/neste morgen. Fikk da beskjed om at de noterte dagen med skikkelig blødning som første dag. Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare informert om det når du sender melding eller ringer så er du sikker på at det blir slik de ønsker. Lykke til med oppstart!

Var i liknende situasjon, spotting gjennom en hel dag, men ingen skikkelig stor blødning før natten/neste morgen. Fikk da beskjed om at de noterte dagen med skikkelig blødning som første dag. Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare informert om det når du sender melding eller ringer så er du sikker på at det blir slik de ønsker. Lykke til med oppstart!
Da gjør jeg det. Takk for svar :)

Back
Topp