litt mer enn småkvalm

kosemor

Glad i forumet
har kjent det litt på morgen og kveld i noen dager i små tak.. i går kom det litt mer og idag har det hengt i litt småkvalme hele dagen og føler at brødskivene vokser i munnen på meg og begynner å merke at apetitten faller på den meste av mat ell tanke på mat.. har luktet promp og makrell på jobb idag (jobber i bhg) og det hjelper ikke akk på kvalmen...håper det ikke blir like ille som i forrige svangerskap,,da kastet jeg opp daglig i 3 mnd..så lenge jeg slipper oppkast er jeg ganske fornøyd

Uff:( ikke greit å være kvalm når man jobber i barnehage:( er ikke blitt noe serlig dårlig enda, håper det holder seg, for jeg jobber og i bh:) håper formen din blir bedre:) god bedring:)

Jeg jobber og i barnehage, og har måttet kaste inn håndkle pga kvalme og null energi om dagen :( håper du slipper unna oppkast, og blir kvitt kvalmen fort :)

Det er så kjipt altså! Håper set snart slipper :)
Her blir jeg dødskvalm av å se på mat... Og det var på hengende håret at ikke middagen kom tilbake på tallerken min i dag :P men "bank i bordet" enda ikke spydd!!

Back
Topp