litt meir klaging ang eksen..

RaMona78

Forelsket i forumet
Kva hadde dere tenkt når ein far som jobber offshore og som har fri 4 uker, og ikkje har jobb når han er heime, kun vil ha dattera si 2 av dei ukene han er heime..og han bor hos sine foreldre, og dei passer dattera ofte..han er ofte på byn osv når han har ho..

Eg er glad for min eigen del at han ikkje vil ha ho meir, men dattera mi savner jo pappaen sin..så for hennes del burde han vel ville ha ho meir når han er heime ?

han er ein flink pappa når han har ho, til tross for sko str krangelen ( andre tråd ) og ein del dårlig på rutiner..men ho har det bra hos sin pappa..

Eller skal eg berre vere glad for at han vil ha ho så lite ? eg forstår berre ikkje korleis han ikkje vil ha ho meir...?

legge til at han jobber kun 2 uker og har fri 4 uker..så han har ein luksus turnus..

jeg syns no at 2 uker er bra jeg..
Han vil jo gjene ha fritid når han er hjemme, så trenger han gjerne litt hvile etter en sånn jobb..

.

Tenker egentlig ikke noe spesielt om det.
Synes han må få lov til det.
Den tiden han er på jobb har han jo null fritid....  så man kan jo på en måte si at han har henne 50 %

Hvis han jobber ute i 4 uker, og har i fire fulle uker mens han er hjemme - så blir jo det 100 % for HANS del.. Og det vil jo tilsvare en 50/50-deling for moren som da ville miste alt av alenemorstønader..

Synes det høres veldig bra ut jeg! 2 av fire uker er mye det, offshorearbeidere har ofte mye de må gjøre når de først er hjemme. Samtidig forstår jeg godt at de trenger både normal døgnrytme og sosialt liv de ukene de er på land..[:)]

Synes heller ikke det er negativt at barnet får en og annen kveld/dag sammen med besteforeldrene mens han har de! [:)]

2 av 4 uker er jo kjempe bra. Er jo klart at han også vil ha litt fritid når han først har fri.
Kanskje litt snålt om han drar på byen mens han har henne, men så lenge hun har det bra sammen med besteforeldrene er det ikke noe jeg hadde klaget på..

oki[:)] ja det er heilt greit for meg, men me har ein turnus på 6 uker..når han jobber så har eg ho 3 uker, så har han 1 uke, så eg 1 uke, så han 1 uke, så eg 3 uker igjen...jenta mi savner pappaen sin når det går 3 uker.

Men som sagt heilt greit for meg[:)] berre glad for all tid eg har ho eg, og savner ho veldig når ho er borte 1 uke om gangen.

ORIGINAL: Lissyjane

Hvor mye er det du forventer at han skal ha henne da? Han vil jo ha fri når han er hjemme,det sier jo seg selv. Det tar tid å komme seg når man jobber hjemmenifra. Høres litt ut som du har litt for god tid til å være bitter på eksen din. Ikke bry deg om hva han gjør når han har henne, han driter i hva DU gjør du har henne. Og hva er ofte? Tre fire ganger i uken? 

nei, ikkje bitter på han ang noke som har med dattera vår å gjøre, og veldig glad eg ikkje er gift med han lengre, eg er veldig lykkelig med ny kjæreste. Eg berre lurte på vegne av dattera mi, som savner sin pappa når ho ikkje ser han på 3 uker, som sagt heilt fint for min del[:)]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

jeg syns no at 2 uker er bra jeg..
Han vil jo gjene ha fritid når han er hjemme, så trenger han gjerne litt hvile etter en sånn jobb..

.

og han jobber kun 2 uker, og har fri 4 uker...
og ja overskrifta vart kanskje feil..men som sagt igjen, det var med tanke på min datter at eg lurte på om han burde hatt ho meir...

Jeg har selv en eks som har sånn turnus,og jeg syns det er helt FAIR at han vil ha fri han også...skulle da bare mangle..

altså han jobber kun 2 uker, og har fri 4 uker, så han har henne 2 uker av ein turnus på 6 uker..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg har selv en eks som har sånn turnus,og jeg syns det er helt FAIR at han vil ha fri han også...skulle da bare mangle..

nei, han jobber 2 uker og har fri 4 uker.. så han har henne altså 2 uker av ein turnus på 6 uker..

ORIGINAL: Vugge

Han er hjemme 4 uker og har datra 2 av de ukene?
Syns det høres bra ut jeg [8|]
Skjønner at han vil ha litt fritid med venner også når han er hjemme..[8|]

overskrifta vart nok feil, for eg trur eg blei misforstått, eg er glad han ikkje vil ha ho meir, eg berre lurte på om dattera mi fortjener at han skulle hatt ho litt meir når han alikevel er heime 4 heile uker..
Er skilsmisse barn sjølv, og eg skulle veldig gjerne hatt meir tid hos min pappa.

Men som sagt mangen ganger, eg er berre glad for at eg får ha ho så mykje sjølv. Eg har ho jo 4 uker av ein turnus på 6 uker.

2 av 4 uker er jo mye det i forhold til det mange andre barn ser sin andre forelder.. [8|]

ORIGINAL: Tøsa^^

Tenker egentlig ikke noe spesielt om det.
Synes han må få lov til det.
Den tiden han er på jobb har han jo null fritid....  så man kan jo på en måte si at han har henne 50 %

Signerer!

ORIGINAL: Dollface

2 av 4 uker er jo mye det i forhold til det mange andre barn ser sin andre forelder.. [8|]

Sign.

joda for all del, men no bryr eg meg mest om kva som er best for dattera mi, ikkje korleis ho har det i forhold til andre barn..
Poenget er at ho savner sin pappa veldig når det går 3 uker uten at ho ser han.

men det er greit[:)] Eg er av den typen foreldre som syns at barnet har rett på like mykje tid sammen med mor og far eg då..ingen selfølge at mor skal ha mesteparten av tida i mine øyner...MEN VISS EG SKULLE TENKE PÅ MEG SJØLV, så er eg GLAD for at eg får ha ho mest. Men det er ikkje min rett å ha ho mest. Det er poenget mitt her.

Back
Topp