litt mageknip

bertelure

Forelsket i forumet
jeg er gravid i uke 5 ca! fant ut dette på fredag!

de 2 siste dagene har jeg hatt litt magesmerter, ell mageknip kan vel stemme mer, sånn av og til.. da blir jeg litt bekymret jeg, eller trenger jeg ikke bli det? føler meg også litt spent i magen..

jeg bekymrer meg jo så mye, tenker det verste liksom, at det er en graviditet utenfor livmoren og slik, men det er det sikkert ikke, men jeg blir litt redd.. ringte fastlegen idag , fikk time 21 nov, fortalte det med magen men hun sa at det var ikke graviditet utenfor livmoren fordi da ville jeg hatt mer akutte smerter... så ble litt roligere da..

Hei og gratulerer så mye med graviditeten!!

Ikke prøv å tenke så mye på det, for jeg tror det er ganske vanlig med litt murring i magen.. Så lenge det ikke er dritvonde, akutte smerter er det nok helt sikkert ikke noe farlig.. Bare tenk på alt det kroppen din skal forberede seg til og gå i gjennom de neste mnd.. Ikke rart du føler deg litt rar.. [:)]

Håper det går bra med deg, og at du får et fint svangerskap [:D]

Klem fruluna

Alt vokser i magen din nå, livmor vokser, ligamenter vokser. Vanlig med litt smerter i magen, sånn mensmurring som mange kaller der. Det hører med i starten av svangerskapet, så lenge du ikke blør med kraftige smerter er det sjeldent noe farlig.

tusen takk for svar! blir litt roligere her.. ja, det er jo sant, det er jo forandringer på gang inni meg. [:)]
men hvis det skul bli akutte smerter tar jeg jo selvsagt kontakt med lege/legevakt.

ellers så er jeg i fin form, så det er jeg glad for. så langt iallefall, hehe

Bare vent.. he he. Snart kommer alle plagene kastet over deg!! [:D]
Neida, får tro du slipper unna [:)]

hehe.. *bank i bordet* ja, jeg vet noe av det jeg kan forvente meg.. men nyter tiden slik den er akkurat nå![;)]

Back
Topp