Litt liv?

Lillasin

Elsker forumet
VIP
Kan vi ikke blåse litt liv her inne igjen?

Synd at de som ikke har face er utelatt :/

Har endelig kommet meg inn hit igjen.. Etter de la om forumet så kom jeg ikke inne med mitt brukernavn, men i dag gikk det endelig! :)

Eg er også lett med! Syns det er kjipt at alt skjer på facebook gruppen som er umulig å finne.

Yay! :hello2

Går det bra med din lille?

her går det veldig bra med min lille jente ja :) som egentlig ikke er så liten lenger!
Skravla går i ett, høyt og lavt hele tiden :) går ikke heilt enda, men rett rundt svingen. Reiser seg midt på gulvet og tar 2-3 skritt men så tør ho ikke mer :)

hva med din lille?

Ganske likt hehe, skravler masse og er ganske bestemt på hva hu vil!
Men hu tørr ikke gå, går rundt bord og mellom bord å sofa (2 skritt) men ellers ikke.
Det kommer snart sikkert hehe

:happy112 :gen014

Det høres bra ut :) Må ta meg selv i ørene og stikke innom med jevne mellomrom. Jeg er ikke med på FB, så det er kun her jeg får lest om dere andre sine erfaringer.

Visste ikkje at det var noko på facebook ein gong eg;) Men er innom bare av og til då:) Har det så travelt på skulen og med to ungar blir det nok:)

Dere med småen i bhg. er dere også plaget med mye sykdom hos ungen?
Her er småen syk 4-5 dager hver måned med superhøy feber og full av snørr og hoste.
Nå har ho gått i bhg i 6 mnd, så håper ho snart blir immun mot alle basseluskene der.

Dere med småen i bhg. er dere også plaget med mye sykdom hos ungen?
Her er småen syk 4-5 dager hver måned med superhøy feber og full av snørr og hoste.
Nå har ho gått i bhg i 6 mnd, så håper ho snart blir immun mot alle basseluskene der.

Nå har hu kun vært 2 mnd i Bhg, men har vært syk en gang. Krysser fingrer at det blir ikke mye av det!

Mye sykdom ja, og har det i hus akkurat nå. Minimannen har gått i bhg siden november, og har hatt mange sykedager. 4 dager forrige uke, og den fjerde dagen igjen i morgen denne uka. :( "Sykt" barn dagene bare flyr av sted (forrige uke brukte jeg vanlig egenmelding siden jeg var syk selv også). Husker det var slik med førstemann også, og "alle" sa det kom til å bedre seg den andre året. Det slo heldigvis til, og han er svært sjelden syk. Hører med til historien at han også lå nede for telling sist uke.

Krysser fingrene for at det blir en lang stund til neste runde nå :smiley-angelic001

Ja mykje sjukdom, veslesnuppa he vøre forkjøla i fire uker. Trur det har litt å gjere med årstida ho har begynt i barnehagen på også. Det har vært mykje sjukdom i barnehagen nå, og det er det vanligvis på denne tida. Det hjelper heller ikkje at dei ansatte enten kler ho i ullundertøy, joggedress, heimestrikka ulldress og vinterdressen i 7 varmegrader i sola, og når eg sa det var for mykje legg dei ho ut i vogna i ullundertøy og ein tynn fleecedress i voksiposen som ho sparker seg ut av i -4!! Eg blir så oppgitt, det er enten eller. Så nå skal mannen min ringe te barnehagen te uka og prate med avdelingsledar, eg orker ikkje bli sett på som hysterisk hønemor. Trudde faktisk ikkje det er så vanskelig.

Back
Topp