Litt lite liv her

Februar?

Forumet er livet
Så hva kan vi gjøre for å få i gang litt liv da jenter? Vil jo ikke at mai forumet skal dø ut....

enig det, men vet ikke hva.....

savner det å komme inn her også er det to siden fullt av nytt....og masse div som pågår....

men kanskje d tar seg opp etterhvert...

Jeg tror nok ikke det kommer til å ta seg opp noe mer her jeg :(
Det er kjedelig, men...

jaaaa lite liv her..
er innom hver dag..men hvis eg ikkje har någe å sei så skriver eg ikkje noe heller..

Trur de fleste forum blir sånn etterhvert , men bra me har Facebook-gruppa da :-D

..jaujau remembering the good old times med fødetråder, jule-nick ,den suuuperlangetråden og masse annet moro me holdt på medemoticon

Jeg har problemer med å svare på innlegg ofte, også går det treeegt. Derfor jeg ikke er så aktiv for tiden;) Har begynt å jobbe også da:D

Hmmm, ja, er jo trist det da... Titter innom hver dag jeg da.

Jeg prøver å skrive tråder jeg, men de kommer ikke opp. Så skjønner ikke helt hva som skjer egentlig. Har begynt å jobbe igjen jeg også, men er innom og ser da. Her er det fb som er så tregt at jeg får omtrent ikke sett noe der inne. Skal kjøpe ny data snart da. Det skal bli godt må jeg bare si!!

Jeg er faktisk aldri her lengre. Det var så mye tull med forumet en laaang periode og jeg kom aldri innpå, og etter det er det jo nesten ikke liv her. Så da blir det bare til at jeg ikke er her lengre heller...
Fikk link til ny gruppe på FB, men jeg fikk ikke opp noe når jeg trykte på den. Trenger man invitasjon for å bli med eller? Det er ikke sånn som det var med den gamle at man kunne melde seg inn bare man visste navnet?

Sånn for å si det da, så er jeg innom flere ganger om dagen jeg også.. Men skjer ikke så mye nytt her, og jeg kommer ikke på noe å skrive selv :p

Piplup skrev:
Jeg er faktisk aldri her lengre. Det var så mye tull med forumet en laaang periode og jeg kom aldri innpå, og etter det er det jo nesten ikke liv her. Så da blir det bare til at jeg ikke er her lengre heller...
Fikk link til ny gruppe på FB, men jeg fikk ikke opp noe når jeg trykte på den. Trenger man invitasjon for å bli med eller? Det er ikke sånn som det var med den gamle at man kunne melde seg inn bare man visste navnet?

Man trenger invitasjon ja. Vente litt så skal jeg se om jeg får til å invitere deg eller så skal jeg få noen andre til å gjøre det:-)

Back
Topp