Litt lei meg.

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Pga søstra mi Har blitt tante på ny (hu er 14) til en gutt. Og virker som om hu gleder seg over å være det for de to guttene til hu andre søstra si. Men hu har vist null interesse for sønnen min.[:(] Gidder ikke en gang spørre hvordan det går med han.[:(] Kjenner jeg blir litt lei meg.[:(] Eller er det bare dumt?

Det er på ingen måte dumt nei.. Skjønner deg veldig godt..!

Sendte en meld til hu i sta for å si at jeg syns det var synd hu ikke viser noe interesse. spent på å se hva hu svarer...[:(]

suns ikke du e rar som e lei deg
hadde eg og vært. [:(]

ORIGINAL: Almyrida81

Det er på ingen måte dumt nei.. Skjønner deg veldig godt..!

Fikk til svar at det var dumt hu ikke kom mer på beøk. Var her med pappa da han var 2mnd![>:] Eneste jeg forlanger er en liten meld.[:(]

Min søster spør heller aldri, ikkje sender ho mld eller ringer når eg eller dattera mi har bursdag... Ho bor i Danmark da, blir 18 år snart. Men har liksom aldri tenkt på å "klage" på at ho ikkje er interessert... Ser det mer som hennes tap. Eg ringer alltid til jul og bursdag og kjøper presanger til ho, men vurderer å gjøre som deg og si ifra og kanskje slutte å legge så mye penger og energi i ho... [8|]

Broren min er over 20 år, og har aldri vist noe særlig interesse for junior. Han gir han bursdag- og julegave, spør hvordan det går en gang i blandt de gangene vi ser hverandre (hos mamma) sender aldri sms og spør etc..

Så nei, jeg hadde ikke brydd meg.. Men altså, nå er det et sånn forhold vi har, har aldri vært særlig i hverandres liv på en måte..

Uffda :S Skjønner det er kjipt. Men igjen.. Hun er bare 14.
Når jeg var 14 var familie langt ifra viktig for meg.
Men det var meg..

Litt rart at hun gleder seg over hennes andre tantebarn og ikke din gutt.
Har hun bedre kontakt med den andre søsteren din?

Hvordan forhold har dere da? Har dere hatt en tett forhold i oppveksten?
Skjønner at det er leit, og særlig om hun viser mer interesse for sin andre søsters barn.

Hvordan er ditt forhold til henne? Og hvordan er hennes forhold til den andre søstra?

ORIGINAL: Knertina og ungene

Uffda :S Skjønner det er kjipt. Men igjen.. Hun er bare 14.
Når jeg var 14 var familie langt ifra viktig for meg.
Men det var meg..

Litt rart at hun gleder seg over hennes andre tantebarn og ikke din gutt.
Har hun bedre kontakt med den andre søsteren din?

Ja, hu har ganske god kontakt med den andre søstra si. Jeg bor et godt stykke unna. Ca 2 timer å kjøre.

Back
Topp