Litt lei meg nå....

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Driver å planlegge dåpen og det er jo aldri lett å finne en dato som passer. Men ut i fra sambo sin jobbturnus fant vi to datoer som kunne passe. Trodde først det ville være et problem med lokalet, men nå viser det seg at det er ikke dåp eller ledige plasser på de datoene som passer oss, og den eneste som er ledig er når sambo er offshore :(
Ville så gjerne ha den kirken da jeg er konfirmert der, sambo døpt og min sønn er døpt der..... Så litt lei meg nå.
Mitt siste håp nå er kirken som jeg er døpt i og som min mor er døpt i. Krysser alle fingre for at de har ledig plass, for jeg har så lite lyst å bare ta en tilfeldig kirke.

Er det begrenset antall plasser for å døpe barnet sitt??? Sinnsykt rart... mulig å snakke med kirken og forklare dem situasjonen? Det er jo en ganske spesiell situasjon dere er i - og ville nå trodd at i det minste kirken ville forstå og gjøre et unntak...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Er det begrenset antall plasser for å døpe barnet sitt??? Sinnsykt rart... mulig å snakke med kirken og forklare dem situasjonen? Det er jo en ganske spesiell situasjon dere er i - og ville nå trodd at i det minste kirken ville forstå og gjøre et unntak...

Kirken tar bare 3 barn på en dåpssøndag. Jeg skrev tilbake at den datoen som var ledig ikke passet oss pga at sambo er offshore. Har ikke fått svar på den mailen enda, så jeg kan håpe at de gjør et unntak. Er jo helt vilt at det er fullt allerede. Sku tro at folk booket før barnet var født.

Søkte på den andre kirken, og den var bare ledig nå førstkommende søndag :( da vet jeg ikke ka eg ska gjøre.....

Huff :(
Håper du får positiv tilbakemelding på den mailen din!
*krysser fingrene*

Uff det er en lei situasjon. Håper de svarer deg på mailen at de kan gjøre et unntak. Har ikke tenkt på at det faktisk kan være fult i kirken, får kanskje hive oss rundt å forhøre oss selv da.

Termin 30 juli

Er bare å kaste seg rundt.. Ser dårlig ut for oss :( har absolutt ikke lyst på en helt tilfeldig kirke som vi ikke har noen tilknyting til.

Vi forklarte vår situasjon og fikk dåp på en søndag hvor det er helt vanlig gudstjeneste da ikke noe annet passet :)

Back
Topp