Litt lei meg egentlig..

Skjønner godt at du bli litt lei. Jeg ammer selv morgen,kveld og natt også enda. Av og til midt på dagen og. Får stadig kommentarer om at nå er det vel på tide å avvenne henne fra puppen. Men det er jo så utrolig koslig[:D]Så lenge hun vil ha puppen,skal ho jammen få den !Det er ingne andres bissniss hvorvidt du ammer eller ei! Jeg legger snuppa mi i 19-19.30 tiden og kommer meg fint ut om kvelden om jeg vil. Tenk i det lange løp hvor kort tid ammeperioden er i løpet av et liv da! Ikke bry deg om hva andre mener. Tenk så kjedelig det ville vært om alle skulle ha samme meninger om alt! Kos deg med ammingen så lenge du vil[:D]

Nei, vettu hva! Kos deg med babyen din så lenge du vil. Bry deg nå ikke om hva andre skal synse og mene!Det er vel sjalusi som får folk til å si sånt, iallefall sier jeg at det er det [;)]. Ammer Iselin jeg også enda, og kommer til å holde på til hun er over året, men har ikke opplevd å få noen kommentarer ang det. Hva er poenget med det,liksom??. Kos dere mens dere kan! De blir fort nok store og uavhengige!!

Bra tråd! Jeg skjønner deg godt. Har noen kommentarer jeg og, og iblant har kommentarene fått meg til å tvile på hva jeg skal gjøre. Men snuppa koser seg så med ammingen. Jeg merker at hun svelger i seg masse melk i forhold til av tutekopp, samtidig som det er super trøst om hun trenger det. Lykke til videre! Jeg skal holde på en stund til [:D]

Ikke bry deg om henne!
Gjør det du synes er best for deg og snuppa di. [:)]

Hva er det slags venninne? Sitte og sutre fordi hun ikke får se deg på kveldstid, og fordi du ikke vil være med på fester? Så utrolig barnslig av henne, det er snakk om ett år av ditt liv liksom, ikke for resten av livet! [&:] Snakk om å ha lite respekt for andre.

Hei sniker fra april her[:)]
Jeg ammer gutten min ennå og det faktisk mye i forhold til mange andre med barn på samme alder. Folk kan ha forskjellige meninger om når det er på tide å slutte, men da skal de jaggu respektere andres valg også... Så forbaska respektløst å sitte å "klage" på at du ammer...[:@] Hadde noen jeg kjenner snakka sånn til og om meg hadde jeg eksplodert rett ig slett og de skulle jaggu fått hørt seg[:@] Nei stå på og amm så lenge du vil...

Ville bare skyte inn at jeg også er en av de som ammer og kombinerer sosialt liv. Noen ganger har vi faktisk hoppet over kveldspuppen og av div årsaker og det har gått helt fint. HS sa at man mister ikke melka om man mister en amming eller to. Produksjonen tar seg fint opp igjen uansett.
Men synes du skal gjøre det som føles riktig for deg og ditt barn. Man sover ikke godt om natta av å gjøre andre fornøyd, for å si det sånn [:)]

Back
Topp