Litt lei meg akkurat nå

GroW

Andre møte med forumet
Var 8 uker på vei, men hadde utskrapning i går fordi embyoet/fosteret hadde sluttet å vokse. Har blød fra jeg fikk positiv test og trodde derfor at jeg hadde spontanabortert. Fikk positive tester hele tiden så jeg ble tilslutt sendt på ultralyd på sykehuset hvor de så at det fortsatt var der, men at det ikke var noe liv. Er sliten og veldig lei meg nå. Hadde en spontanabort i mai også. Vi har prøvd å bli gravid i et år, men nå tror jeg at vi trenger en pause både meg og mannen min. Ikke meningen å sutre, trenger bare å få utløp for følelsene mine. Vi har jo verdens fineste jente fra før så vi må jo være glad for det, det er jo så mange som ikke kan få barn selv.

Det var trist og høre at det ikke klaffet denne gangen. Hadde selv SA i uke 6 i februar og selv om det ikke er langt på vei er det utrolig trist.
Håper du finner støtte i oss her inne og at sorgen blir mindere over tid.
Lykke til videre og snakk gjerne med oss hvis du vil. Vi er alltid her.
Klem

Uff, dette var trist å lese[:o]. Har selv vært igjennom hele 5 spontanaborter etter min førstefødte, så jeg vet hvor vondt du har det nå. En av mine aborter var svangerskap utenom livmoren(barnet vokste seg fast i egglederen), og det holdt på å ende med døden for meg. Og en SA var i uke 13! Det var vondt både psykisk og fysisk. Men "sot han av" og gleder meg nå til å bli mamma i november - 13 år etter førstemann[:D] Så lykke til du, og gi ikke opp håpet[:D]
Klem fra meg

Takk for støtten. Er ofte her inne å leser, men ikke skrevet så mye her. Har vært inne på barnimagen også, men trives bedre her. Gratulere med svangerskapet forresten. Kos deg masse!!

Glad for at du endelig har fått det til Nøste. Gir meg håp. De trodde at jeg også var gravid utenfor livmoren, men de tok heldigvis feil. Ønsker alle lykke til med resten av svangerskapet. Glad på deres veiene, og håper at det blir min tur snart.

hei du
det var utrolig trist å høre,ble lei meg nå,detta fortjente dere ikke,men hver gla for at dokker har et barn fra før,men det er trist alikevel å miste,
jeg har aldri opplevd det så man kan ikke skjønne det helt hvordan dere egentlig har det men kan tenke meg hvordan det er,dette er mitt første barn jeg venter,men du kan tro at jeg har hvert redd opp igjennom mnd mens jeg har gått gravid.
men det har gått fint helt til nå så jeg tror vi lykkes med vår førstefødte[:)]
men jeg ønsker dere alt godt og lykketil videre[:)]
er med dere i sorgen.

Jenta mi blir fire i september så det er jo på tide at hun får søsken snart. Har tenkt å prøve igjen om et par måneder, tror vi har godt av en liten pause. Legen anbefalte meg også å vente litt før vi prøver igjen.

det hjelper kanskje lite, men sender deg ein stor *trøste*KLEM! kjempe trist å lese! desverre mangen vonde sjebner..eg hadde mest sannsynlig ein SA i slutten av mars..hadde kjempe vondt i magen, blødde i 14 dager..legen fant ikkje ut kva det var, men eg rekner med at det var det, men evt. så tidlig at eg ikkje fekk noken reaksjon på det før no i ettertid..og mensen har vert "rar" etter det..
håper virkelig at det går bra med deg, det blir nok din tur igjen skal du sjå[:)] lykke til..*klem*

Tusen takk for klemen, den varmer. Håper at det er din tur snart iza!

tusen takk[:)] prøv å få ei god natt då[:(] vart skikkelig trist her eg...men det vil gå bra for deg, det er eg sikker på[:)]

Begynner å bli trøtt nå, så ha en god natt alle sammen. Og tusen takk for all støtten jeg har fått. Det varmer!!!!!

nattaklem!!! [:)]

UFF!!! Kjempe trist å høre.

Har ikke opplevd lignende selv så da er det vanskelig å si noe om det, men ville bare vise min medfølelse. Syntes det er fint du deler det med andre så du ikke går inne med det alene.

Lykke til videre!!!

Her kommer en liten trøsteklem fra meg... Vet også godt at det er vondt å miste... Jeg mistet i mai..., og tenker mye på det fortsatt...
Men 1 DAG ER DET VÅR TUR IGJEN OG DA SKAL ALT GÅ BRA[:)]

Stoooooor klem...

foler med deg.det maa vare et mareritt.godt du skriver litt om saanne ting.ta vare paa deg selv og kos deg med mannen din og den lille jenta di.

stakkars deg, det må være hardt å få 1 sånn beskjed.[:(] når noen av dere skriver om at dere har mistet får jeg vondt i hele kroppen. livet er urettferdig noen ganger, men men sånn er livet da. du får ha god bedring og komme deg til hektene igjen, neste gang går det bra skal du se[;)]
trøsteklem fra maysen

Back
Topp