Er det flere som føler seg litt kvalm og uggen? Jeg er veldig slapp og ligger for det meste på sofaen om dagene. Leddene mine har også begynt å krangle litt så jeg må ta det ganske med ro. Men skulle gjerne sluppet den kvalmen i tillegg da :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så kjedelig. :/Ja, jeg har også blitt mer kvalm igjenAkkurat kastet opp.
Oi, ja da har du vært heldig. Føler ikke jeg kan klage så mye heller. Jeg gikk jo på smertestillende ofte før jeg ble gravid og jeg har bare hatt enkelte dager der jeg gjerne skulle tatt en ibux for leddene, men det er jo uaktuelt. Så jeg har jo hatt veldig lite smerter enn det jeg vanligvis ville hatt heldigvis! Bare kjedelig å være så slapp og slitenOff hørtes lite kjekt utjeg har siden uke 11 ca vært helt tilbake til formen jeg var i før graviditeten så jeg har absolutt ingenting å klage på! Har fått kraftig forstoppelse to ganger og kramper i beina av og til, men det er jo ikke noe særlig å syte over
![]()
Ja halsbrannen ogsåJeg er bare litt kvalm når jeg vokner før jeg har fått i meg mat, kvalmen 24/7 forsvant heldigvis i uke 16Er også plaget med halsbrann på morgenen.
Har istedet blitt veldig energiløs å trøtt på dagene noe jeg ikke var så mye før. Hender seg jeg må sove en-to dupper daglig.
Håper du blir bedre snart, verpesyk90![]()
Ja er ingen tvil om at det er verdt detJa halsbrannen ogsåenkelte dager er det helt forferdelig! Heldigvis får vi den beste premien som fins <3 tusen takk
![]()