Litt kvalm igjen

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Er det flere som føler seg litt kvalm og uggen? Jeg er veldig slapp og ligger for det meste på sofaen om dagene. Leddene mine har også begynt å krangle litt så jeg må ta det ganske med ro. Men skulle gjerne sluppet den kvalmen i tillegg da :/

Jeg blir skikkelig dårlig av enkelte typer mat. Ett bevis på at graviditeter er forskjellige. I forrige kunne jeg spise hva som helst når som helst. Nå blir jeg bare skikkelig kvalm.

Off hørtes lite kjekt ut :( jeg har siden uke 11 ca vært helt tilbake til formen jeg var i før graviditeten så jeg har absolutt ingenting å klage på! Har fått kraftig forstoppelse to ganger og kramper i beina av og til, men det er jo ikke noe særlig å syte over :)

Off hørtes lite kjekt ut :( jeg har siden uke 11 ca vært helt tilbake til formen jeg var i før graviditeten så jeg har absolutt ingenting å klage på! Har fått kraftig forstoppelse to ganger og kramper i beina av og til, men det er jo ikke noe særlig å syte over :)
Oi, ja da har du vært heldig. Føler ikke jeg kan klage så mye heller. Jeg gikk jo på smertestillende ofte før jeg ble gravid og jeg har bare hatt enkelte dager der jeg gjerne skulle tatt en ibux for leddene, men det er jo uaktuelt. Så jeg har jo hatt veldig lite smerter enn det jeg vanligvis ville hatt heldigvis! Bare kjedelig å være så slapp og sliten :p

Ja, ja, ja.... kvalm, hodepine og stuptrøtt. Jordmor på sykehuset mente på at jeg burde sykemelde meg for en periode, da det er tegn på at kroppen er sliten. Har i tillegg en 2-åring som er våken 2-3 ganger pr natt, og det hjelper jo ikke akkurat det heller :)

Er heldig jeg også. Men orker mindre enn før og sover gjerne litt på ettermiddagen... får lett vondt i hodet men ikke hvis jeg er nøye med å drikke nok! :-)

Jeg er kvalm, hodepine og kjempe trøtt. Ble derfor sykmeldt i 3 uker ettersom jordmor mente det var ett tegn på at kroppen er sliten. Målet er å klare to dager i uken på jobben etter disse ukene :-)

Jeg har også vært sykemeldt 40% i 3 uker pga returnerende kvalme, oppkast og hodepine. Mye bedre nå etter litt ekstra pause hver dag :)

Jeg er bare litt kvalm når jeg vokner før jeg har fått i meg mat, kvalmen 24/7 forsvant heldigvis i uke 16 :) Er også plaget med halsbrann på morgenen.
Har istedet blitt veldig energiløs å trøtt på dagene noe jeg ikke var så mye før. Hender seg jeg må sove en-to dupper daglig.
Håper du blir bedre snart, verpesyk90 :)

Jeg er bare litt kvalm når jeg vokner før jeg har fått i meg mat, kvalmen 24/7 forsvant heldigvis i uke 16 :) Er også plaget med halsbrann på morgenen.
Har istedet blitt veldig energiløs å trøtt på dagene noe jeg ikke var så mye før. Hender seg jeg må sove en-to dupper daglig.
Håper du blir bedre snart, verpesyk90 :)
Ja halsbrannen også :p enkelte dager er det helt forferdelig! Heldigvis får vi den beste premien som fins <3 tusen takk :)

Kaster heldigvis ikke opp, det har jeg ikke gjort enda, men jeg er mer kvalm og uvel til tider ja

Back
Topp