Litt kry!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jeg har så lenge jeg kan huske bitt negler..
Jeg hater det, og syns det er kjempestygt!

Men nå har jeg klart å slutte!!! Helt av meg selv! [:D]
Tenkte å bestille meg time til neglepleie til bursdagen som belønning..
De har vel blitt lange og fine til dess.. [:D]

Så flink du er!! Jeg har hatt det samme problemet selv! Og ble fortalt at det å bite negler ofte hadde en sammenheng med hvordan man hadde det! Så når man fikk orden på seg selv så ble det slutt på bitingen! Stemte her verfall![8D][;)]

Har ikke HEEELT fått orden på meg selv enda da.. [8D] Men ja det er vel en grunn for at man biter negler..

Så flink du er!

Jeg bet negler i hele barndommen jeg også. Jeg fikk sluttet en gang i tenåra, men jeg har hatt perioder siden også der jeg har bitt negler for en periode. For min del stemmer det jaffal ikke at jeg har fått orden på meg selv bare for at jeg har lange negler. Jeg har bare erstattet neglene med godteri...[:'(]

så bra!! Er mye penere med velstelte negler... selv er jeg en negl-gnager... så fort jeg kjenner et hakk i en negl begyner jeg å gnage i den villfarelse at jeg kan rette det opp, og så blir det verre og verre... og så har jeg litt sprø negler, så de knekker lett

Så flink da.
Jeg har aldri fått til å bite negler jeg. Syns det er ekkelt.[8D] Hmmm..... vil det si at jeg har orden på meg selv da?[8|]

Oi, det er jo kjempe bra [:D][:D]
Mine blir bare ikke lange av natur [8|] Verste er at jeg ikke biter noe særlig, og klipper sjeldent, men de bare forblir slik de er [:-]

Så flink du er. Jeg bet mye negler før, nå klipper jeg dem stort sett, eller filer dem.

ORIGINAL: lenemor

så bra!! Er mye penere med velstelte negler... selv er jeg en negl-gnager... så fort jeg kjenner et hakk i en negl begyner jeg å gnage i den villfarelse at jeg kan rette det opp, og så blir det verre og verre... og så har jeg litt sprø negler, så de knekker lett

Trodde det var meg du skrev om her jeg [;)]
Mine negler er ikke så sprø, men helt totalt myke! Nå det endelig
blir litt lengde på de, så kan jeg brette de dobbelt uten at de knekker [:'(]

Back
Topp