Litt kreativ hjelp?

pirilen

Glad i forumet
Har tenkt å lage album til dattra, men ikke et vanlig med plastlommer.. Så har kjøpt en bok med svarte ark og ringer i ryggen, og skrevet ut masse bilder. Tenkte å ha en dobbelside pr mnd mens hun er under 1 år + dåp og spesielle hendelser osv. Men.. Jeg er ikke veldig kreativ når det gjelder scrapping.. Kan noen gi meg gode tips? Hvordan få til en fin album uten at det er for komplisert?

Da ville jeg klippet ut border/rammer til bildene. Og brukt en utstanser og limt de inn :) enkelt og greit. Kanskje noen blomster eller annet søtt pynt som n passer :) søstrene grene har litt div spm er kjempebillig ifht f.eks panduro ;)

Jeg elsker å sitte og sysle med sånn scrap album :) samler ofte på minner (billetter, festival bånd, hjemmelaga samle cd, takkekort etc) og limer det inn der det passer. Pleier å klippe vekk "bakgrunn" fra bildene først, og legger 5-15 bilder (alt etter str og hva som passer til "tema" på siden) og prøver meg frem ved å legge de på siden.
Så tar jeg de av og begynner å lime de på siden :) kjekt med klisterpynt og pyntebånd fra Panduro, og bølge saks :) kooos deg!

Kjøp litt søte klistremerker og bruk til pynt, det er veldig enkelt å bruke og du slipper og klippe og tegne så mye selv :) Husk at du kan lime inn hva du vil! I min babybok har jeg alt fra min første smikke, sykehusbånd osv. Veldig gøy med litt sånne effekter også :)

Back
Topp