Litt komisk.

• Trådstarter Trådstarter Trøndertøsa
  • Opprettet Opprettet
T

Trøndertøsa

Guest
Legen spurte meg om hvorfor jeg trodde at jeg var gravid, om jeg hadde ømme pupper el.lign. Sannheten er at jeg fikk veldig lyst på hamburger og sex:P (ikke nødvendigvis samtidig. ) Sa til legen at det var en magefølelse:P 

Hvordan merket du at du var gravid?

Åååh, sinnsykt lyst på tomatsuppe. Helst med egg! Spiste det 5 dager på rad..... Pluss ømme pupper.. Haha ;-))

Ømme pupper, småkvalm.. og oppblåst :)

Festesmerter :)

Et intenst behov for monolit... (skikkelig stygg sjokolade, men et utmerket gravidetegn...)

Og kvalm av ALT...

vel , jeg føler meg vel egentlig ikke så veldig gravid enda :P jeg er verken kvalm eller har ømme bryster slik som sist. Men vi var prøvere og da er jo en g-test et viktig element :D

Bare at tante rød uteble. Ellers ingen cravings eller noe enda.

Jeg følte meg veldig trøtt noen dager før jeg kom på  tenke at det kunne være gravid. Så plutselig ene søndagen så bare fikk jeg det for meg. Jeg var gravid, jeg føler meg gravid. Jeg kan ikke være annet enn gravid. Jeg bare føler det.. Sambo lo av meg, men vi dro å kjøpe test. He he, gravid sa du? Oh yes! :P :D

høres nok rart ut, men jeg visste d dagen etter vi hadde hatt sex!
merket med EN gang at d var noe som var annerledes......

og denne gangen - som forrige - startet d med "omgangssyke" ...altså
vill kvalme og oppkast i ettpar dager!

Bare at mensen ikke kom. Merker INGENTING ellers..
Gjorde jeg ikke sist heller. Var på tidlig ultralyd for å være sikker på at det var noe der.
Eneste er at jeg kanskje føler meg litt oppblåst i magen av og til..

Jeg kjente festesmerter og måtte faktisk gå og vente på at jeg skulle få positiv test, he he. Like spennende hver morgen men innerst inne visste jeg jo hva som foregikk. :-)

Håper den klorer seg fast!

var drit sur og trøtt hehe =) nå er jeg bare kvalm,sur og trørr ;) hehe 

Testen viste positiv før jeg kjente noe spesielt. Sa til mannen at jeg følte meg litt rar og kanskje var gravid. Men siden vi prøvde å bli gravid, så var jeg sikker på at det bare var jeg som innbilte meg det.

Back
Topp