Litt klaging

~*~LoVEmyKiDZ~*~

Elsker forumet
Har vært på sykehuset for å ta ut spiralen min idag. Skulle ta den ut hos legen før jul, men hun fant ikke tråden..
De tok først ul for å se at den var der.. Ble undersøkt av en nyutdanna jente. Hun fant da omsider spiralen, den lå så langt oppi livmora det gikk Ann å komme.. Så hun ringte på overlegen å en annen lege som måtte komme å prøve for hun fikk det ikke til. Da overlegen tok ul, så sa de at jeg hadde bakovervendt hjerteformet livmor, Å spiralen hadde snudd seg opp å ned å kilt seg fast. Så de begynte å prøve å få tak i den. De brukte en tangsak å åpnet mormunnen med å en annen til å dra i spiralen.. Å det var vondt det! Ene legen lå omtrent oppå meg å holdt meg fast, jeg kasta opp å grein å besvimte(da de var ferdige det da).. Å blodet rant.. Det er det desidert værste jeg har kjent noen gang! Etterpå så sa de det at jeg egentlig skulle hatt narkose, men ettersom at jeg hadde født to unger så trodde ikke de at det skulle være så vondt...[>:] de klarte å få rift inni livmora, så jeg må få antibiotika så det ikke skal bli infisert.. Lå 3 kvarter i ei seng etterpå å proppa smertestillende..
Aldri mer spiral!![&o]

auauaua
huff føle m dæ

har ei deformert livmor (etter operasjon) så min kilte sæ å fast men heldivis ikkje så ille som din

Jeg har tenkt på å klage til fylkeslegen, men vet ikke om jeg skal gjøre det.. Begynner å grine bare jeg tenker på det nesten.. Var helt forfærdelig..

å herregud, får skikkelig vondt av deg jeg!
håper du kommer deg fort igjen og ikke er "skadet" for livet av denne opplevelsen [:)]

sitter å glaner på nettet på hjerteformet livmor.. der står det at babyer kan lett bli liggende i seteleie når man har det.. har jo alt født en i seteleie[&:] å at man kan ha større sjanse for for tidlig fødsler og SA'er.. har hatt to SA'er i livet da.. å ikke født for tidlig.. å at det er den 1. formen for deformert livmor.. [&:] usj.. men det går vel bra[8D] nå er den ute, å skal ALDRI inn igjen! trenger ikke prevansjon lenger jeg nå.. er kurert totalt mot sånn! ingenting skal noen gang oppi der igjen! omg[X(]

Føler med deg! Det skal ikke gå ann å bli behandlet sånn! Du skulle jo fått narkose, herrejesus [:-]
Jeg hadde også hormonspiral, og den trengte seg gjennom livmorveggen (vondt!) så jeg måtte operere den ut [:'(] Tror det var kroppen som støtte den fra seg, bortsett fra at den gikk innover i kroppen min, ALDRI mer spiral på meg heller! Nå bruker jeg p-ring og kunne ikke vært mer fornøyd!

Ja, da slapp jeg å vurdere spiral iallefall... [&:]

jeg skal aldri anbefale spiral til noen hvertfall!![&:]

ORIGINAL: racesnuppsi

å herregud, får skikkelig vondt av deg jeg!
håper du kommer deg fort igjen og ikke er "skadet" for livet av denne opplevelsen [:)]

sign, stakkars......[:(]

Kommer nok ikke til å sove godt på noen netter kjenner jeg meg selv rett..

au hørtes ikke godt ut

jeg har ei vennine som har hjerteformet livmor ho måtte sy igjen livmoråpningen når ho gikk gravid siden en ofte fikk prematur barn med det og at en fødte før terminen for at livmoren ikke klarte å holde barne inne

Samme har eg opplevd og[&o] Legen måtte inn i livmora å hente ut spralen med ein slik "tangdings". Tok ikkje so lang tid for han fekk tak i de ganske fort, men fy so vondt det var. Grusomt rett og slett.

[:-]Ehhh... WHAT ??
Himmel å hav.. kjenner jeg nesten må grine på dine vegne[:(]
Så utrolig ekkelt... uff..
Er så glad jeg aldri trenger å tenke på prevensjon asså!! Wæææ...

ORIGINAL: Inmari

Ja, da slapp jeg å vurdere spiral iallefall... [&:]

uff, å jeg har vurdert det etter vi får siste nå. nei takk!

Back
Topp