Litt klaging!

Mammatilei

Elsker forumet
Uff på nyttårsaften mistet jeg lommeboka mi og har ikke funnet den igjen! Så nå starter styret med å sperre kort å greier!!
Pluss at jeg har fått vondt i magen i løpet av natta....er sånn skikkelig ubehagelig og trykk nedi der...begynte vel natt til nyttårsaften eller noe, men nå er det blitt verre. Så det tyder vel på at det skjer noe nedi der[8D]!!
PÅ jobb må jeg å også i dag!!
I dag er alt bare galt.,..skikkelig dritt dag[:'(][:'(]

Trøsteklemmer sendes din vei[;)]
Kjedelig med sånne dager, hadde det sånn i går jeg..

En kjempe stor klem sendes til deg!
Det var en kjip start på nyåret,men om noen uker retter det seg opp skal du se vennen!!
Ha en fin dag på jobb,så setter du deg i go`stolen da du kommer hjem[:D]

eLLa[;)]

ORIGINAL: *dreamer*

Uff for en slitsom dag![:(] Sender deg mange trøsteklemmer
Magesmertene betyr bare at du har mange gullegg, og ett av dem skal snart klore seg fast inni magen din og bli til en baby[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Uff for en slitsom dag![:(] Sender deg mange trøsteklemmer
Magesmertene betyr bare at du har mange gullegg, og ett av dem skal snart klore seg fast inni magen din og bli til en baby[:D]

signerer

ORIGINAL: Nesing

Uff, å miste lommebok er ikke moro [:(]! Håper du har fått sperret alt av kort i tide. Magevondt er jo definitivt ikke stas, men jeg håper alt går som det skal likevel. Får tro resten av 2010 blir mye bedre enn begynnelsen har vært for deg!

Forresten: lykke til på UL på mandag! Glemte å skrive det første gang her. Håper magevondten bare betyr flere flotte follikler klare for uttak.

Hmm..jeg er vimsete!! Fant igjen lommeboka etter at kortet ble sperra!! Under panseret på bilen av alle steder!!!!!!!!! Flau da ja...[:-]

Ellers er ikke magen god, men som dere sier håper det er foliklene mine som vokser seg bra!![:D]. Ovitrelle inj ble satt i bilen i kveld for jeg var jo ikke inne igjen til halv ti! Dette var jo selvsagt den travleste kveldsvakta på lenge[8D]! Men jeg fikk satt den.

Tusen takk for klemmer, de gjør godt i dag!![:)]

Bra du fann lommeboka di igjen då! Men kjipt at den dukkar opp fyrst etter at korta er sperra! Typisk det! Litt magevondt kan så absolutt vera eit positivt tegn! Mange folliklar som kjempar om plassen kan føra til litt vondt ja! Eg hadde veldig vondt dei siste dagane før uttak ved mitt andre ICSI då det var ca 15 folliklar inni der! Måtte faktisk sjukemeldast dei siste dagane før uttak då det var vondt både å sitja og stå;)

Back
Topp