Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som er så uendelig støl nedentil? Både i låra, men også i underlivet.. husker jeg var støl etter fødslene sist, men ikke nå allerede.. har mye kynnere med støt der nede, mulig det er derfor? Vondt å flytte beina, vondt å stå og gå..
Så rart! Hvor mange barn hr du?Jaa, føler meg helt øm. Kan ikke huske å ha gjort det før fødselen de andre gangene
Kan det være noe med nr 3!? Det sies jo at det er en luring...Ja det er veldig ømt og støl nedentil. Er mye nedpress så mulig derfor. Kan ikke huske at det har vært sånn med de to andre
Så rart! Hvor mange barn hr du?
Godt muligKan det være noe med nr 3!? Det sies jo at det er en luring...
Også min nr 3, merkelig
Jaaa, bare å holde utSyns det er helt innafor å klage litt! Er mye støl nederst i magen, i ryggen og beina generelt. Spesielt når jeg står opp. Blir bedre utover dagen og litt verre igjen på kvelden. Nå er vi riktig nok inne i aprilmåned, så hold ut
MedfølelseI dag vil jeg klafe litt.
Nå er jeg lei! Lei av å ha vondt og ikke orke ting, lei av å vært trøtt og sliten. Og så lei av halsbrann og kynnere at jeg spyr snart!
Sånn! Da var det gjort. 16 dager til termin, men ho kan bare komme nå - vi er mer enn klare!