Litt klaging:-/

KaiSi

Forelsket i forumet
Huff... Er så lei av å være gravid nå! Bekkenet gjør vodt ved dn minste bevegelse. Gravidklærne er snart fo små. Hoven over alt...ink nedentil. Gubben sine crogs er nå for små etter 12.00. På formiddagen. Og må ikke glemme den konstante halsbrannen og dårlige humøret

Beklager, men måtte bare få det sakt.

en mnd igjenn, en mnd igjenn, en mnd igjenn, en mnd igjenn, en mnd igjenn

Bare få det ut! Bedre det, enn og gå med det inni seg :)

selv er jeg 37 uker i morra og har det ganske bra ;)

Er lov og klage! Og er bedre og få det ut, enn og holde det inne:)

Er 37uker på lørdag og er overraskende bra, selv om bekkenet og lysken er meget ubehagelig:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Klag i vei :D

Signerer alt det der... :) Spesielt det med humøret... Slitsomt!! :) Føler eg får Cruella De Ville til å framstå som Mor Theresa enkelte dager... :) Her er det 5 veker igjen (3 hvis han holder seg til min plan)... :) Men... som alle påpeker; har faktisk overlevd 35 veker allerede... ;)

Ja, begynner å merke det nå! Er vel lov å klage litt da. Jeg føler at jeg har det nokså ok, men halsbrann og hovne bein og humøret som ikke tåler all verden kan jeg signere på. Bekkenet er ille i dag, men jeg glemte å ta på bekkenbeltet npår jeg gikk tur i går kveld, så det kan jeg bare takke meg selv for.

Har et par bonusbarn på overnatting i dag, så tenkte å pakke strandbag`n og bli der

Back
Topp