litt klaging på meg også

frktroll

Betatt av forumet
Hei hei[:)]
så her sitter jeg da, ankomst uke 40 imorgen. hver dag, opptil flere ganger til dagen sjekker jeg statusen på mars forumet for å se hvem som har født.. å gråter og gråter[;)] jeg er grønn av misunnelse, og kjenner det langt i hjerteroten lengselen av å holde min egen trollegutt i armene.. misforstå meg rett, jeg klarer nå heldigvis (er ikke så full i hormoner[;)]) å være glad på andres vegner.. hehehe..
vi var tre som gikk gravide i sammen, og jeg er den eneste som ikke har komt så langt ennå.. og ikke noe særlig action heller..

ville bare at "verden" skulle vite at JEG ER LEI NÅ OG ER VELDIG KLAR!!!!!![:)]

lykke til alle dere fantastiske ventende og nybakte mammaene[:)]

Sender deg en STOR trøsteklem, vet hvordan du har det. Er lei og fødeklar jeg også[:)]

Ja, du vet nå i hvertfall at det umulig kan være lenge igjen[:)]

Men jeg håper på å slippe å gå til uke 40 selv... Var innstillt på det i begynnelsen og helt til nå, men så begynntelegene å snakke om igangsetting før termin, og da mistet jeg helt tålmodigheten!!

Først sa de fredag, så mandag, og nå sier de jammen meg fredag igjen.... høhø!!

Forstår deg kjempe godt jeg... Jeg kjenner jeg gruer meg til å skrive uke 41 på fredag.. blæææ... Jaja.... Ikke lenge igjen uansett......[:)]

takke fro gode ord, det hjelper[:)] godt å vite at jeg er ikke den eneste, og da kan jeg klage med litt god samvittighet hvis dere skjønner [;)]
jeg hadde en jordmor på føden som sa at jeg var fødeklar i løpet av helgen, og det er 2 uker siden på fredag.. det er farlig å si noe slikt til en ventende....

den beste lykke til klemmen til dere alle[:)]

Back
Topp