litt klaging igjen......(litt lang)

metteliten

Glad i forumet
[:(][:(][:(][:'(] Ååååå nå vet jeg ærlig alt ikke hvor lenge til jeg orker disse smertene. hadde litt av de samme smetene med andre mann også på slutten men ikke SÅ ille. Babyen presser rompa opp mot ribbeina og det kjennes som om han knuser alle innvoldene i kroppen. det værker overalt. fra ribbeina til hele ryggen og ned i bekkenet, t.o.m. i kravebeina. Det gjør t.o.m  vondt å puste. Når det er som værst stivner bare kroppen helt og jeg har ikke noe annet valg enn å gå og legge meg. Alt gjør jo vondt. Sitte, ligge, gå...... ikke får jeg sove om natten heller. Våkner flere ganger p.g.a. smertene. Nå har jeg gått sånn hver eneste dag i over to uker. Skal til legen 19.april. Får høre om det er noen hjelp å få. Tror vel egentlig ikke det men.... så jeg får vel bare bite tennene sammen. Noen andre som har det sånn eller har noen forslag til noe som kan hjelpe? Dette går snart ikke lenger. Har jo to barn å ta meg av også.

uff metteliten, dette hørtes ikke mye bra ut...[&:] syns synd på deg[8|] Har legen eller noen sagt noe om hvor stor babyen din er??

stakkar liten!!! har ikkje så mangen råd, men sender en stor trøsteklem!!!!!

*stooorklem*

ORIGINAL: Mai gull

uff metteliten, dette hørtes ikke mye bra ut...[&:] syns synd på deg[8|] Har legen eller noen sagt noe om hvor stor babyen din er??

Nei han har ikke det. Men jeg ligger sånn ca på den røde streken på vekstkurven og er vel ganske lik i størrelse som i de to forrige sv.skapene, og da var ikke barna store heller. Eldstemann veide 3270g og var 49cm lang og lillejenta veide 3020g og var 48cm lang.

Men jeg er jo så liten i meg selv, så det er kanskje det.

hmm..okei, tenkte bare visst babyen var stor liksom, men har ikke så mye peiling egentli...god bedring ialefall...[:)]

ORIGINAL: frøken my

stakkar liten!!! har ikkje så mangen råd, men sender en stor trøsteklem!!!!!

*stooorklem*

Tusen takk. Varmer litt med gode ord og trøst.[:)]

Huff ja jeg vet hvordan du har det...
Har det sånn selv. ALT gjør vondt. Ikke mye morsomt det nei.
Hadde jeg vært deg så hadde jeg sagt til legen at du ønsker en hastetime. Du kan komme og vente til han har litt tid ledig. Si du ikke holder ut.
Jeg var i går og han skrev meg en henvisning til manuell terapeut.
Fikk ikke time før etter påske men uansett.
Der skal de visst "Teipe" bekkenet mitt. Vet ikke helt hva det vil si men.
Så er det mange som sier de har fått god hjelp av homøopat. Vet ikke hva de gjør men.
Presset på ribbeina er det vel ikke mye vi kan gjøre med. Men forhåpentlig synker magen snart da blir det jo bedre.
Lykke til da. Håper det blir bedre snart...

har det sånn jeg og..KONSTANT.. det jeg har funne ut hjelper LITT.. bare litt da.. ikke holde seg om man må tisse.. Men mer har jeg ikke funnet ut av... Hater disse smertene..

ja glemte å si at VARM dusj pleier og hjelpe.. heng på noe så får du strålen rett på korsryggen..det hjelper meg iallefall

ønsker deg bare god bedring :-)

Jeg har det på akkurat samme måten, men jeg har 2 nedi der som driver å romstrerer....[&:] Det er skikkelig ubehagelig til tider, alt gjør vondt[:(] Jeg finner overhodet ikke riktig liggestilling eller sittestilling...Jeg klarer kun å sove på venstre side, å ligge på ryggen er uaktuelt, mens høyre siden er vondt for da presser de på nyra mi[&:] Jeg har heldigvis ikke noe barn å ta meg av, men vi skal flytte om 1 uke, og jeg har masse som må ordnes her og pakkes[:(] 
Uansett lykke til, jeg har desverre ikke noen gode råd[8|] Vi må vel holde ut de ukene som er igjen

Tusen takk for alle gode råd og ord jenter. Det er er jo litt betryggende å høre at det er flere som har det sånn også, selv om jeg ikke unner noen det.[8|]

Huff, ikke mye fornuftig å komme med jeg heller, men god bedring iallefall!![;)]

Vil gi deg en kjempe stor klem.

Back
Topp