Litt klaging fra meg og...

kariness

Elsker forumet
Er det lov? Selvom ungen min er ute?
Han har begynt å ikke sove på natta men bare på dagen.. Hver gang han sovner ved puppen og jeg legger han ned for å sove, så våkner han i det jeg legger meg ned og.

Så her sitter jeg da. Med puppen ute oh ungen sover i armkroken og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :S

-- tasting fra mobil --

Kan holde deg med selskap om ikke annet. Etter to timer søvn i går natt, trodde jeg det skulle bli en enkel sak å sove i dag. La meg ved midnatt, men er oppe å rusler enda. Håpløst!

Kan han ha noen økedøgn? Kan jo være så mye. Stort sugebehov? Husker jeg hadde noen slike dager i starten med vesla mi. Sovna i mi seng eller på fanget, men straks jeg bærte henne over i si seng, så var det lite populært. Har hørt om mange som tipser om å pakke de inn litt, slik at man bare løfter over i sin seng innpakket i et teppe eller lignende :)

Uansett hardt å ikke få sove om natten - med baby i magen eller baby som ikke vil sove.

Er det lov? Selvom ungen min er ute?
Han har begynt å ikke sove på natta men bare på dagen.. Hver gang han sovner ved puppen og jeg legger han ned for å sove, så våkner han i det jeg legger meg ned og.

Så her sitter jeg da. Med puppen ute oh ungen sover i armkroken og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :S

-- tasting fra mobil --
Kan jeg gi deg ett par tips? Har fem barn selv men alle barn er jo forskjellige :) etter barnet er sovnet i armene dine vil det ta ca tretti min før han sover i dyp søvn å du må faktisk holde ham i ro hele tiden. Å pakke babyen inn som en wrrap slik på sykehuset fungerer veldig bra på de små. Da føler de seg trygg og de forblir det når de blir lagt i egen seng. De første ukene er jo baby som er sjefen i huset og du må huske og sove samtidig som han enten det er dag eller natt. Mor trenger også hvile ellers blir en utslitt og deprimert. Ønsker deg masse lykke til med den lille :)

Kan holde deg med selskap om ikke annet. Etter to timer søvn i går natt, trodde jeg det skulle bli en enkel sak å sove i dag. La meg ved midnatt, men er oppe å rusler enda. Håpløst!

Kan han ha noen økedøgn? Kan jo være så mye. Stort sugebehov? Husker jeg hadde noen slike dager i starten med vesla mi. Sovna i mi seng eller på fanget, men straks jeg bærte henne over i si seng, så var det lite populært. Har hørt om mange som tipser om å pakke de inn litt, slik at man bare løfter over i sin seng innpakket i et teppe eller lignende :)

Uansett hardt å ikke få sove om natten - med baby i magen eller baby som ikke vil sove.

Det kan være økedøgn,. Men jeg er ikke sikker. Syns det har vært mye mating altså ;S
Men, innpakket baby skal prøves!

-- tasting fra mobil --

Kan jeg gi deg ett par tips? Har fem barn selv men alle barn er jo forskjellige :) etter barnet er sovnet i armene dine vil det ta ca tretti min før han sover i dyp søvn å du må faktisk holde ham i ro hele tiden. Å pakke babyen inn som en wrrap slik på sykehuset fungerer veldig bra på de små. Da føler de seg trygg og de forblir det når de blir lagt i egen seng. De første ukene er jo baby som er sjefen i huset og du må huske og sove samtidig som han enten det er dag eller natt. Mor trenger også hvile ellers blir en utslitt og deprimert. Ønsker deg masse lykke til med den lille :)

Alle tips motta med takk!! :D
Skal absolutt prøve å pakke han inn i Ek wrap!
Men det p sove når barnet sovet er deg jeg har prøvd på siden klokken 9.. Jeg holder han i armene mens han sover, og når jeg bestemmer for å legge han og meg så er det liksom for seint, eller for tidlig og hn våkner igjen.
Det kjedde helt frem til klokka 04 i natt... Og så sovnet han under deg måltid igjen, eneste grunnen til at jeg fikk 2 timer søvn er At jeg sovnet sammen med hAn, på puppen :S utslitt!

-- tasting fra mobil --

Også hjelper det ikke at Stingene mine klør!! Det er ingen ammestllng som er god lenge nok, for jeg bare klør.

-- tasting fra mobil --

Kanskje du kan ha han liggende på et teppe/dyne når du ammer og så ligge han over i senga nær han sovner.. sånn at han ikkje bytter underlag.. då trur eg han forblir rolig:) håper han begynner å sove på natten igjen.. noe annet er bare slitsomt :(

Legge noe som lukter deg tett inntil han i sengen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Kanskje du kan ha han liggende på et teppe/dyne når du ammer og så ligge han over i senga nær han sovner.. sånn at han ikkje bytter underlag.. då trur eg han forblir rolig:) håper han begynner å sove på natten igjen.. noe annet er bare slitsomt :(

Underlag ja... Det kan jeg prøve!
Ja dette er veldig slitsomt :/

Legge noe som lukter deg tett inntil han i sengen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Han sover i samme seng som meg. Skal liksom bare flytte han ned fra armen og ned på madrassen..den korte overgangen liksom:S

-- tasting fra mobil --

Takk! Det hjelper jo å vite at fler har det sånn.

Øya mine er så hovne etter lite søvn nå.
Fikk ammet gutten liggende i dag tidlig(det har skjedd 1 gang før bare!)
Og sa sovna vi begge i løp av ammingen! Må prøve å få litt mer fart på denne liggende ammingen altså! Kanskje det er redningen min!

-- tasting fra mobil --

Jeg hadde det sånn på begynnelsen sist, lærte fort å amme liggende forå si det sånn...det hjalp meg masse, da sov hun videre ved siden av meg i sengen. Dere må jo da være komfortable med å ha babyen i sengen sammen med dere. Tok noen dager før mannen sov godt,lå som en pinne deførste nettene, men jeg fikk søvn=)

Du må jo selvfølgelig få liv til å " klage" selv om du har født, vi andre er jo bare misunnelig ;) hvis du googler bilde; ammeseng er det noe som jeg har blitt anbefalt ang dette problemet

Jeg hadde det sånn på begynnelsen sist, lærte fort å amme liggende forå si det sånn...det hjalp meg masse, da sov hun videre ved siden av meg i sengen. Dere må jo da være komfortable med å ha babyen i sengen sammen med dere. Tok noen dager før mannen sov godt,lå som en pinne deførste nettene, men jeg fikk søvn=)
Ja! Vi er overraskende konfotable med å sove sammen med han! Men da skal jeg bruke mer energi på å få til liggende amming!

-- tasting fra mobil --

Du må jo selvfølgelig få liv til å " klage" selv om du har født, vi andre er jo bare misunnelig ;) hvis du googler bilde; ammeseng er det noe som jeg har blitt anbefalt ang dette problemet
Hehe ja.. Jeg bare føler det er så dårlig gjort når jeg har fått babyen min og alle begynner å bli så utålmodige :p

Ammeseng! Got it. Skal google!

-- tasting fra mobil --

Ja! Vi er overraskende konfotable med å sove sammen med han! Men da skal jeg bruke mer energi på å få til liggende amming!

-- tasting fra mobil --

Det var i hvertfall løsningen for oss=) Og det gikk overaskende greit når jeg gikk inn for det. Nåer jo babyer forskjellige, så ikke sikkert han aksepterer det like lett, men det er verdt litt energi=)

Og når det gjelder ammeseng, så hadde en venninne av meg det, men da måtte hun også flytte babyen etter amming og opplevde samme problemet med at han våknet. Derimot likte hennes barn og sove der første økt på natten....og han er jo da veldig nær så du slipper å stå opp for å hente han...

Back
Topp