Litt kjipt å være lærer

Uff ja det der er ikke greit! :P

Noen navn blir bare helt totalt "ødelagt" ;) hihi.

Å huff ja, det skjønner jeg veldig godt! Sliter med enkelte navn fordi jeg forbinder det til helt andre mennesker.. Hadde forslag på et kjempefint navn, som samboer bare avfeide helt fordi han assosierte det med en helt feil person :P

Hehe, det kan jeg forstå :) irriterende med fine navn som blir ødelagt, mannen min liker ikke mange av mine favoritter pga assosiasjoner..

Å huff ja, det skjønner jeg veldig godt! Sliter med enkelte navn fordi jeg forbinder det til helt andre mennesker.. Hadde forslag på et kjempefint navn, som samboer bare avfeide helt fordi han assosierte det med en helt feil person :p

Sånn har vi det her, men manner har forslag og jeg ser for meg helt andre personer:-) Men blir nok det navnet om det blir jente,pga farmoren het det..:-)

Kjenner litt igjen den der.. Jobber i barnehage, og har fått kjennskap til flere fine navn, men som jeg ikke ønsker å ta i bruk rett og slett på grunn av at man har et ansikt til navnet allerede.

Æsj ja, er i samme situasjon. Er lærerassistent og kjenner dette problemet ja... :/

Sånn har vi det her, men manner har forslag og jeg ser for meg helt andre personer:) Men blir nok det navnet om det blir jente,pga farmoren het det..:)

MAn blir nok veldig fort vant til å bruke navnet på noen andre, og det går sikkert ikke mange timene før det er lille babyknøttet man forbinder navnet med :-)

Tenker at for en del år siden kunne jeg aldri tenkt på å kalle en baby Emma, fordi jeg forbant det med en gammel nabokone på over 90 år. Så ble det plutselig populært, og nå forbinder jeg Emma med små søte babyjenter :-)

MAn blir nok veldig fort vant til å bruke navnet på noen andre, og det går sikkert ikke mange timene før det er lille babyknøttet man forbinder navnet med :)

Tenker at for en del år siden kunne jeg aldri tenkt på å kalle en baby Emma, fordi jeg forbant det med en gammel nabokone på over 90 år. Så ble det plutselig populært, og nå forbinder jeg Emma med små søte babyjenter :)

Ja det går sikkert bare bra:) Bare man får det lille babyknøttet i armene, glemmer man alle andre som heter det :-)

Samme problem her, har jobbet mange år i barnehage og på skoler, så mange navn er " brukt" opp. :-(

Back
Topp