litt kjekt egentlig:)

Klesklypa

Gift med forumet
lager en ny uvesentlig tråd eg :)

men eg har plutselig blitt så veldig avslappa angående babyen i magen:)
og no syes egg egentlig bare det er kjekt å ikkje vite kjønnet! Blir litt son gammaldags spenning over det :)

tror det blir en kjempe motivasjon under fødselen også, å endelig få se om det er en gutt eller jente!
idag skal eg på en liten shopping runde, tenkte eg skulle kjøpe ei kjempe fin kvit bukse og en body som kan brukes uansett :)

så blir planleggingstrangen min døyva med at eg kan gjøre klar seng, vogge, vogn og bilsete. trenger jo ikkje re på med blått eller rosa!
og vi har masse rosa tepper og sont etter vesla, også fant svigermor fram en mengde blå-70 tals retro tepper som  Mannen hadde når han var liten.

Eg skal vaske og stryke og legge klar alle jente klerna vi har i en bunke, også har eg fått avtale om å arve masse søte guttekler som eg også kan vaske og legge klar i en anna bunke. så er det bare å ta fram riktig bunke når vi kommer heim fra sjukehus :)

og navnene er klare, om babyen passer de:)

jente: Greta Othiliaemoticon
Gutt: Kjell Andrisemoticon

Gleder meg son til å holde den lille kroppen! på fredag er eg halveigs!!
 
se det se det :) 
Jeg tror det blir mer spennende ved fødsel nå når dere ikke vet noe :) sånn skal vi ogås ha det neste gang :) Så bra det ordner seg :) 
 
Så herlig :) vi også he bestemt oss for å ikkje vite kjønn. Om det blir gutt he vi masse kle her heime. Blir det ei jente får vi heller fare på shopping og bruke det vi he av nøytrale kle frå starten ;) eller sende mormor på shopping etter rosa body å rosa st.bukse ;) he litt arvekle frå tanteungane mine, 2 jente, oppe på loftet. Får finne fram det minste og gjere det også klart ;)
Gler mej bare til å komme over 12 vekers kneika å ul på fred. å sjå ett bankandes hjerte. Kryssa fingrane for det. He heldivis ikkje hatt blødninga eller magesmerte så håpe å trur at alt e bra :)
Gler mej til å komme så langt so du he komt no :)
 
JIPPI! det er så spennende!
kjenner eg har en son intens "GLEDER MEG" følelse!
hadde aldri det med Maria, men no veit eg ka eg går til, og kor fantastiske barn er!
jammen blir det slitsomt, men jammen blir det kos også!

en pitteliten igjen :)

JEEEEY!
 
weeeee, ej mæ gler mej :) å kryssa fingrane for en anti kolikk baby ;)
 
Så spennende! :)
Jeg bryr meg heller ikke om jeg egentlig ikke veit. Men jeg er sikker i min sak på magefølelsen, og den bittelillekanskjeobservasjonen på ultralyden jeg da :)

Så har også ganske sikkert navnet i boks :)
 
Her også e begge navn i boks, må berre få gubben med på dei ;)
 
Ja, det er slik som jeg nevnte i en annen tråd, fint hvis du klarer å vente og vinkle det til noe positivt. Gratulerer med fine navn også. emoticon

sjukis og eldis, vil dere fortelle navnevalget på HF, kanskje? Eller skal dere vente til den lille er kommet til verden?
 
gjort det :)
 
Imponert over roen du har klart å finne :) Og tenk, bare EN dag igjen til du er halvveis!!! :D :D :D
 
HALVEEEIS!!!!!
 
Gratulere så KJEMPEMASSE
 
Back
Topp