Litt kjærlighet til oss alle ❤️

frk.tingeling

tingeling
Marsboerne 20 18
Det er ikke altfor mange uker siden både jeg men også mange av oss følte at uke 12 er evigheter til... Men nå nærmer vi oss sakte men sikkert, alle sammen! Den følelsen er så god [emoji7] Måtte bare få ut litt følelser.. jeg blir så glad når jeg tenker at vi alle nærmer oss, og å se at vi fortsatt er endel her inne med en liten en i magen - tross blødninger, usikkerhet og bekymringer!

Heia oss [emoji1373][emoji92][emoji177]

Ja, nå er det bare dager igjen for mange! Når jeg ser tilbake har det jo gått fort, selv om det var en evighet frem da man var 5-6 uker[emoji4]

❤❤

Etter vi så det lille hjertet slå har faktisk dagene rast forbi, selvom det ikke kan gå fort nok frem til uke 12 [emoji14]

Men ja, fy søren.. nå er vi der snart :D

2 uker og 3 dager, føles ut som det var i går at jeg var 6 uker på vei og lengtet etter uke 12 så jeg kunne slappe av! Så plutselig er man snart der :)

Rart det der i grunn [emoji4] husker med første at når jeg da endelig var kommet til uke 12 begynte jeg automatisk å telle ned til ordinær ultralyd, og etter den til uke 24 [emoji23] slappet liksom mye mer av når uke 24 var passert.

Ja, nå er det bare dager igjen for mange! Når jeg ser tilbake har det jo gått fort, selv om det var en evighet frem da man var 5-6 uker[emoji4]

Ja, det er litt morsomt med at det likevel er en liten spredning mellom oss i gruppen, for når andre nærmer seg uke 12 vet jeg at det snart er min tur også! [emoji4][emoji7] Hilsen en som har termin i slutten av mars, hehe..

Ja, det er litt morsomt med at det likevel er en liten spredning mellom oss i gruppen, for når andre nærmer seg uke 12 vet jeg at det snart er min tur også! [emoji4][emoji7] Hilsen en som har termin i slutten av mars, hehe..

Jeg har termin samme måned som deg, og er 12+0 i dag [emoji6] Termin 1.mars dog, men er her snart du også [emoji4]

Back
Topp