Litt kinkig, men...

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Er der flere som har skikkelig vondt i ytre del av...eh...høna/hufsa/skrittet? De siste par dagene har det vært helt forferdelig. Kjennes ut som om hele ytre del skal eksplodere når jeg går. Er det "bare" symfysen og bekkenløsning? :( Beklager det litt vel private spørsmålet.

J A! Huff, synes det er helt forferdelig til tider, og noen ganger er det faktisk så ille at jeg må holde meg eller legge noe varmt oppå for å dempe trykket.. :p

Har det samme og har hatt det nesten hele svangerskapet! Ifølge jordmor er det vanlig at kjønnsorganet blir hovent og svulmer opp når man er gravid. Forferdelig ubehagelig..

Er der flere som har skikkelig vondt i ytre del av...eh...høna/hufsa/skrittet? De siste par dagene har det vært helt forferdelig. Kjennes ut som om hele ytre del skal eksplodere når jeg går. Er det "bare" symfysen og bekkenløsning? :( Beklager det litt vel private spørsmålet.

Jeg må seriøst flire litt av måten du ordlegger deg på, haha! Men kjenner meg heldigvis ikke veldig igjen i at høna eksploderer... :-)

Jeg må seriøst flire litt av måten du ordlegger deg på, haha! Men kjenner meg heldigvis ikke veldig igjen i at høna eksploderer... :-)
Hehe...vel, det er godt du ikke kjenner deg igjen for fy søren det fjør vondt når det står på!
Ser der er flere som kjenner på det samme, så er heldigvis ikke unormalt. Kjenner det mest når jeg går. Omtrent ingenting når jeg sitter eller ligger. Takk og lov!:p

JA! I går sov halvparten av høna:-) ellers er det et ganske så heftig trykk der nede.. Merkelig greier..;-)

Back
Topp