Litt irritert..

Myshelle

Elsker forumet
Hmf.. Er for tiden på besøk hos min søster, skal feire nyttår her.

Hun er et nattemenneske som legger seg sent. Og da mener jeg kl. 2 på natten som regel. Og DET passer ikke like fint til gravide meg. Hjemme sovner jeg som regel i 9-10 tiden, da er jeg trøtt. Men prøver å holde ut til nærmere 12 her fordi hun blir så gretten og sur på meg..

Syns det er dårlig gjort, hun vet jo at jeg er gravid. Og prøver å forklare at jeg er gravid, har ikke like mye energi og blir tidligere trøtt.. Ååååe, blir så lei meg når hun blir sånn. :-(

Vet ikke hva jeg helt vil med dette, men kanskje noen kjenner seg igjen. Fikk hvertfall ut litt frustrasjon ved å skrive det her..

Huff, kjenner meg igjen... Blir fryktelig irritert av uforstående mennesker. Så hjelper det ikke akkurat at jeg er bittelittegranne hormonell...;) ;)

Hm.. Ser ikke helt problemet, gå og legg deg når du er trøtt. Om hun ikke tåler det får hun bare være sur og gretten. Da er hun ganske så spesiell ;)
Ikke bruk energien din på slikt, er så mye annet å bruke den på :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hadde ikke brydd meg rett og slett ;)) bare gjort som jeg selv hadde følt for :) så får folk bare furte som de vil :)

Ikke lett med hormoner som bruser i kroppen. Men skal hun avslutte kveld i 9-10 tiden for at du er trøtt? Prat heller sammen og kanskje dere kan møtes på halvveien? :)

Hehehe jeg bryr meg ikke så mye altså, men blir litt frustrert når hun blir gretten og lager litt dårlig stemning:-p

Jeg holder ut til 12 som regel men 2 blir sent for meg :-p og jeg sover på sofaen hennes og hun vil se tv :-p men har gått seg til altså, i går ble vi enige om 1 :-p Og i morgen skal jeg hjemover igjen.

Back
Topp