Litt irritert på svigerfar !

someeone

Gift med forumet
Er på besøk til svigerfar i helga for og fixe ved til vinters.
Så igår presterte han og fortelle meg hvor tjukk jeg var,
å at jeg burde begynne og trene, så ser jeg stygt på han
og sier " ja jeg får ta det i januar da, sånn etter babyen
har kommet ut" [:@]
Var ikke helt etter planen om hvordan han skulle få vite det.
Men man tråkker ikke meg på tærne uten at jeg slenger med leppa !
[:'(]

ikke artig å få sånne komentarer :( han hadde vel kanskje ikke sagt det hadde han vist at du var gravid, men uansett syns jeg det var litt stygt å si.

ORIGINAL: vevina

ikke artig å få sånne komentarer :( han hadde vel kanskje ikke sagt det hadde han vist at du var gravid, men uansett syns jeg det var litt stygt å si.

Men han har da ikke noe med om jeg er tykk eller ikke!
Er jo ikke hannes problem [&:] Ble rasende jeg[:'(]

skjønner det godt :( er vel egentlig ingen som har noe med det å gjøre....!!
var veldig ufølsomt sagt

hvordan reagerte han da han fikk vite du var gravid?

Jeg mener ikke at det var så smart å si, det finnes mange måter å fortelle en ting på! Svigerfaren din kunne nok ha fortalt det på en penere måte. Men jeg må bare få si at svigerfaren min reddet meg under forrige svangerskap. Jeg spiste ganske mye i starten av svangerskapet, og i stedet for å la det siste kakestykket stå så tok jeg det "for jeg var trossalt gravid, da er det lov". Så svigerfaren min sa (omskrevet litt penere enn han sa det) "Husk nå, at du skal ta av deg alle kiloene du legger på deg når du er ferdig med å være gravid!" - Jeg ble litt overrasket med en gang, og litt sur og sint. Men så forstod jeg hva han mente, og jeg er evig taknemlig i dag for at jeg slapp å av av meg MANGE kilo etter fødsel. Så jeg lever etter samme regel denne gangen! [:D] Svigerfaren din sa det forhåpentligvis i beste mening!

ORIGINAL: hopssi

han tenker kanskje på helsa di :)

Jeg er ikke tykk om det er det du tror[;)] 
Har jo lagt på meg(er oppblåst) siden sist
han så meg, Men man sier ikke sånt til folk
man ikke vet hvordan reagerer på det. 
Vi treffes ikke så ofte og det er snakk om
kanskje 10 ganger i året [&:] Syns det var veldig
frekt av han selv om han sikkert tenker på helsa mi.
noe som jeg selv syns er rart at han gjør siden han
kun tenker på seg selv[:-]

ORIGINAL: bumpien

Jeg mener ikke at det var så smart å si, det finnes mange måter å fortelle en ting på! Svigerfaren din kunne nok ha fortalt det på en penere måte. Men jeg må bare få si at svigerfaren min reddet meg under forrige svangerskap. Jeg spiste ganske mye i starten av svangerskapet, og i stedet for å la det siste kakestykket stå så tok jeg det "for jeg var trossalt gravid, da er det lov". Så svigerfaren min sa (omskrevet litt penere enn han sa det) "Husk nå, at du skal ta av deg alle kiloene du legger på deg når du er ferdig med å være gravid!" - Jeg ble litt overrasket med en gang, og litt sur og sint. Men så forstod jeg hva han mente, og jeg er evig taknemlig i dag for at jeg slapp å av av meg MANGE kilo etter fødsel. Så jeg lever etter samme regel denne gangen! [:D] Svigerfaren din sa det forhåpentligvis i beste mening!

Joda, men jeg er alldeles ikke tykk !
Er jo det som er problemet [8D] er bare oppblåst !
og han viste jo ikke akkurat at jeg var gravid heller.
Og jeg er livredd for og legge på meg [:-]

Hehe, ikke fint av han! Men HVORDAN reagerte han på at du var gravid da? Er det eneste vi bryr oss om [8D]

Og jeg er heller ikke feit, bare veldig oppblåst, så det var ufølsomt sagt av han. men samtidig var han ikke klar over at du var gravid, ikke at det hjelper på saken men...[;)]

Hadde klikka hvis noen sa det til meg!

Hormonelle om dagen, alle i hop...dont say anything rude to us, we´ll bite your head off[8D]

hadde blitt skikkelig irritert jeg og.. fint du satt han på plass

Høres jammen ut som svigerfaren min det der. Herlige mannfolk[:'(]

Godt du turte å satte ham på plass[:D]Tommel opp for deg[;)]

Hva sa han da du sa at du var gravid da?
Da jeg fortalte det til svigers så sier svigerfar "ja, hørte du hadde vært uheldig med høna" Blir helt kvalm jeg.

Jeg har og funnet ut at man får smelle tilbake, av og til klarer man å sette dem skikkelig ut av spill, og da blir det lenge til neste frekke komentar.....

høres ut som svigermor til tider...
hun presterte å si at no skulle jeg kutte ut karbohydrater, siden jeg var blitt gravid var det ikke vits at babyen trenger å bli større enn nødvendig.
det klikket neste helt for meg.
mest fordi at det eneste jeg hadde fått ned då var tørre ristede skiver..
jeg er overvektif fra før, og var godt i gang med slanke prosjekt når jeg ble gravid så jeg gikk over på nrmalt kost igjen.
og har vært en del oppblåst etter at jeg ble gravid i tillegg til at jeg er ekstremt kvalm på dårlige dager.
den dagen gren jeg meg faktisk i søvn, og gubben viste ikke hva han skulle gjøre, så han var hjemmom til svigermor dagen etter og kjeftet på henne... [8|]

søte gubbebassen min

Hvordan har reagerte[:-]
Han så ned i bakken, beitsammen leppene og sa bare
"åja" også ble det stilt fra han.
Var ikke slik at han ble i ekstase nei.[&:]

Åh herreguud, da hadde jeg klikka!!! ikke ta deg nær av det, du er gravid, og det beste i verden skal skje akkurat deg og din kjære, da kan INGEN ødelegge det! Og ikke bli redd for å legge på deg, helt  sikker på at du er kjempefin jeg[:)]

ORIGINAL: Someeone

Hvordan har reagerte[:-]
Han så ned i bakken, beitsammen leppene og sa bare
"åja" også ble det stilt fra han.
Var ikke slik at han ble i ekstase nei.[&:]

Tror kanskje han skjems litt over sin egen teite oppførsel. Han er nok glad på dine vegne, men for meg virket det som han ble litt flau over sin egen oppførsel, og det hadde vel de fleste blitt.

Back
Topp