Litt irritert.... (lang)

ORIGINAL: Becca

hvem skal du ha med på fødsel forresten...bare nysgjerig...bare synes det virker litt skummelt alene liksom...

Lindaen!! Hehe!!![:D]
Nei æ vet rett og slett ikkje!!! D føles mest naturli for mæ å skulle ha me faren, men vet ikkje kor eni han e der.....
Har liksom ingen venninne æ vil ta me, og mamma e på en måte utelukka, vi har ikkje d der forholde....

Jeg er enig med deg. Den første tiden er fin for dere to alene, bli kjent tiden. Foreldrene dine kan du besøke når som helst.
Min samboer og jeg skal være helt alene de første to ukene, etter det kommer min mor hit og steller litt for oss[;)]

ORIGINAL: Alexandra.

hvem skal du ha med på fødsel forresten...bare nysgjerig...bare synes det virker litt skummelt alene liksom...

Nei æ vet rett og slett ikkje!!! D føles mest naturli for mæ å skulle ha me faren, men vet ikkje kor eni han e der.....
Har liksom ingen venninne æ vil ta me, og mamma e på en måte utelukka, vi har ikkje d der forholde....

Hehehe.. Søt du e da! Æ stille helt klart opp da! På ånkli visst d va d om å gjøre[:)] Men æ håpe pappaen får fingern ut å stille opp for dæ!!

ORIGINAL: sba

forstår deg veldig godt jeg.
den tiden skal være for deg og babyen,
dere skal kose dere og finne roen i deres hjem.
Eller i så fall der du føler det er riktig.
Ikke la andre påvirke deg, eller ta deg nær av hva de sier....
Bare du som vet hva som er best for deg og babyen...

signerer.

ORIGINAL: lindaen

ORIGINAL: Alexandra.

Hehehe.. Søt du e da! Æ stille helt klart opp da! På ånkli visst d va d om å gjøre[:)] Men æ håpe pappaen får fingern ut å stille opp for dæ!!

Hehe, ska ikkje se bort fra at æ tar dæ på ordet heller vess d sko bli krise[;)]

Ska du bare gjøre! Får trene han Eirik opp til å gi flaske, så går d så bra så! Til da så vet æ forhåpentlivis ka du ska igjenna.. Sterkt i minne faktisk!

Høres bra ut!!![;)]

Back
Topp