Litt irritasjon!

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Det IRRITERER meg så grenseløst at folk ikke kan være rolige når babyen sover. Altså rolige i den forstand at de ikke trenger å rope når de prater og smeller med dørene. Merker jeg irriterer meg når vi har besøk. Samboer går ikke heller stille i dørene akkurat. Og han vet hvor vanskelig det er å få lillemor til å sove på dagtid. Kanskje jeg bare er en megge :rolleyes:

Da er vi megger begge to. Alle folk er idioter i mine øyne. Begynner å leke med hundene med pipeleke og bjeffing! Tullinger! !

Da er vi tre! Samboeren skjønner heldigvis at det må være litt stille. Skjønte ikke det i begynnelsen, men nå har jeg mast så på at han at det burde gå inn. Da vi var hos svigers gikk dem frem og tilbake i gangen med soverommene og slamret med dørene og jeg holdt på bli sprø av å bekymre meg konstant for at han skulle våkne.

Skjønner det kan være irriterende ja!
Her tåler tydeligvis veslegutt alt av bråk, gubben har montert en dør i dag for eks. *Bank bank*:P
Og mer høylytt svigerfamilie skal man lete lenge etter, sover gjennom alt han:P

Alle burde jo vite at man skal være stille når babyen sover, men få som faktisk er stille! Rart når man snakker med laveste stemmen og får skrikestemme tilbake! (Høres ut som skrik når hun sover daa :P)

Her har vi bevist laget lyder fra starten av og latt Agnes sove i seng på stuen på dagen. Er ikke så glad i å liste meg og vil ikke ha barn som ikke tåler at vi rører på oss. Så dere hadde vel blitt sure på meg.... Hehe

Joa hu sover med lyder her. Men når noen kommer busende inn og smeller med døra veit man jo aldri! Og det irriterer meg :p at selv om hun mest sannsynlig ikke våkner er det ikke vits i å ta sjansen heller ;)

Back
Topp