Litt intresangt for meg og sikkert for dere og

wow, det kan man si [:)] Han hadde peiling [:D] Denne skal lagres for fremtiden [:)]

ORIGINAL: siven79

Hmmm....synes den hyssingen var litt i drøyeste laget.

Jeg har nå funnet min egen teknikk som fungerer helt utmerket og har hjulpte flere jeg kjenner å roe hylende unger.
Man må holde riktig for at luften skal slippe ut rett og slett.

Dette var ikke bare for og få ut luft...Men kunne brukes på barn som bare var urolige og som ikke hadde smerter...Veldig kjekt til legging...Flere på august forumet som har prøvd og det funker...babyene sover mye bedre etter på [:)]

Nr en her var kolikk baby---Så hos henne funka fysioterapaut og noe dråper jeg fikk der...Nr 2 var bare snill...Men han siste her...Han måtte ligge med slik frejkas pute i 4 mnd og var og ble skikkelig bortskjemt så på han hadde nok dette vært noe...

Om jeg får en baby jeg sliter med og få lagt eller bare roe skal dette absolutt prøves...Og den shhhh lyden, den er ganske ekstrem inni magen våres og...Så det bekymrer jeg meg ikke for hvertfall...Kan jo prøve seg fram på hvor høyt man må gjøre det [:)]

Artig innspill som lagres til siden;)

Syns også hysjingen virket høy men som du sier Hope4 så er det jo høy lyd i magen også. Husker godt noen skrikeøkter vi hadde hvor man ble ganske småsvett av bæring, synging, og kunne tydd til hva som helst.. Så godt å ha noe i bakhånd hvis det skjer igjen. Har også tro på bæresjal men blir jo også noe av det med trygghet/nesting det også da..

tusen takk for tips!

Og Siven... skulle du ønske å dele ditt tips så tar jeg veldig gjerne det med også, men dit kommer vi vel brått siden;)

må si meg enig i d han gjorde.
for her gjorde vi med snuppa også, hun hadde kolikk i 2 1/2 mnd og vil rett å slett ikke sove da hun var trøtt og vi tullet henne rundt pleddey men vi hysje henne ikke da. bare vugger.
men skal nok prøver med nr.2 om den og får kolikk eller noe annet uroligheter..[:D][:D]

kanskje ikke hysje rett inn i øret da, kan jo bli litt høy ja.. men prinsippet er jo greit, babyer fler seg trygge hvis de er pakket inn i et teppet, det har vi også brukt. Og skriker de er det om å gjøre å lage en lyd som overdøver dem... enten hysjing eller en annen lyd..... men ikke rett inn i øret da kanskje.. tror nok det funker litt lengre unna også! [;)]

disse tenkninkene har jeg brukt på begge mine å det funker
men minsten her hadde store kolikk smerter og da funket det ikke

Back
Topp