Litt intimt, men har dere hatt sex?

Tufsla

Forelsket i forumet
Etter jeg fant ut at det endelig hadde klaffet (for.. 2 uker siden), så har vi ikke hatt sex. Rett og slett siden jeg er så redd for at noe skal skje med "cella" som vi så fint kaller den.. :-P Så spørsmålet er altså, er det noen andre som også har "tørrlagt" seg eller er dere fortsatt aktive? Kjenner jeg savner sexen nå, han er jo bare hjemme i helgene pga førstegangstjeneste, så det er jo sjeldent nok vi har mulighet fra før av :oops:

Vi har sex ganske ofte. Nesten hver dag. Men har faktisk tenkt samme tanke som deg.
Men har hørt at det ikke skal være farlig☺

Vi har :) prøver og ikke tenke for mye på at vi kan miste, for tror ikke stress og bekymringer er bra for den lille spiren i magen heller :)

Hehe vi her det ganske tørt om dagen :) gubben begynner å bli gal, men har grunn vi da :) men er man frisk å rask å ingen komplikasjoner så kan man ha det :) skal jo ikke være farlig :)

Vi har en sjelden gang i blandt;) hadde sex ti dager før jeg testet og har hatt en gang etter at vi fikk positiv:)

Har bare hatt to ganger siden positiv test, men det har blitt tørke nå pga jeg er altfor kvalm til å orke :P

litt tørke her også, da jeg begynner å spotte etter sex og da ikke helt klarer å tenke "at det skal være ufarlig". Må vel snart dobbelt sjekke med legen om dette virkelig er ok.... :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Har ikke fordi jeg har hatt to SA :-(

Gjett hvem som skal overraske typen i helga da da, haha :-D Sex er jo så fantastisk! :-P

Første gong eg va gravid begynte eg av og te å spotte.. då holdt me oss litt på matto. . Vertfall sio eg hadde SA rett før. Men alt gjekk greit:) så denna gongen e da beta på g når begge e opplagt og klar!:p

Bare å kosa seg ;)

Back
Topp