Litt inspirert, men telefonsnokere: Har dere funnet snusk?

lumina

Gift med forumet
Hva er det verste dere har funnet på tlf til (ex)kjæresten deres??

En tidligere kjæreste hadde tlf med overalt. OVERALT. På do, den lå under puten hans om natten, og var alltid i lomma. Da jeg ba om å få se på den, lagde han et Helv.. Og vi SLOSS faktisk om den telefonen, han var helt panisk for at jeg skulle se den..
Da jeg endelig fikk sett den, (dro den frem fra under puta om natta) var den selvsagt full av sexmeldinger, flørt og tydelige tegn på utroskap.. .. [:D]

Han sa i ettertid at han ikke ville at jeg skulle se på den, fordi han var så redd for å miste meg [8D]

nei, har ikke funnet noe.har vel egentlig ikke leitet heller[:)]

Jepp, desverre har jeg funnet litt av hvert....

eg var super sjalu med en gang eg ble sammen med sambo pga at mine to forrige x var det. eg bodde vekke i lærlinge tida mi og når han kom såg eg at han hadde sendt mld med ei vennine av meg, men kun sletta den inni mellom alle mld så då begynte eg å lure, men vi fikk oppklart det då, men hadde vært bedre om han ikkje hadde sletta mld!

Jeg fant oxo utroskap på tlf til min x.. Han hadde sendt bilde av pikken sin osv.. Å da tittet jeg på loggen på dataen, å fant akkurat det samme der.. Å det var ikke bare til en jente liksom...

ORIGINAL: talata

Jeg fant oxo utroskap på tlf til min x.. Han hadde sendt bilde av pikken sin osv.. Å da tittet jeg på loggen på dataen, å fant akkurat det samme der.. Å det var ikke bare til en jente liksom...

oj, den er lei:/

Vi låner gjerne av tlf hverandre og føler ikke behov for å snoke på mobilen til mannen. Jeg blir skikkelig forskrekket av å høre at det fins så mange snuskete mannfolk[&:]

Jeg har aldri sett på tlf til min kjære. Blitt voksen, for å si det sånn.

Jeg vet at han har mange jentevenner som sier at de er glad i han, savner han og slenger på <3 i hytt og pine.
For meg er det unaturlig å si/skrive hjerter og si jeg er glad i mine guttevenner, hans vennegjeng syns ikke det.

Jeg syns det var rart og ekkelt i begynnelsen, men har innsett at de ikke mener det samme med det som jeg ville ha gjort hvis jeg hadde skrevet noe sånt.

nei ikke noe snusk..
men kjike på tlf til gubben når han hadde fått mld en morgen etter at vi hadde vært på byen.
han sov hehe.
det var fra eksen hans og det sto: du vet vel at jeg er veldi gla i deg.
eller noe sånnt[8D]
vi traff henne på byen og di var på et sted ei stund mens jeg var et annet sted.

men snusk vil jeg ikke kalle det[8D]
men ble jo irritert på henne fordi da. hehe...

Jepp,fant hoss en x. Og han er en tyyypisk sånn som aldrig noen ville ha trodd det om.

Veninden min snoket på pc'en til typen og fant en mappe med bilder som het "nakenstump" haha
Åpna mappen og så rett hjem i skrevet på ei dame....og filene ble opprettet bare noen uker i forveien.
Hun har snoket mer og han har hatt seg litt med henne samtidig. Kjempe allright kar...

ORIGINAL: lumina og Erik

Hva er det verste dere har funnet på tlf til (ex)kjæresten deres??

En tidligere kjæreste hadde tlf med overalt. OVERALT. På do, den lå under puten hans om natten, og var alltid i lomma. Da jeg ba om å få se på den, lagde han et Helv.. Og vi SLOSS faktisk om den telefonen, han var helt panisk for at jeg skulle se den..
Da jeg endelig fikk sett den, (dro den frem fra under puta om natta) var den selvsagt full av sexmeldinger, flørt og tydelige tegn på utroskap.. .. [:D]

Han sa i ettertid at han ikke ville at jeg skulle se på den, fordi han var så redd for å miste meg [8D]

Slik var eksen min også[&:]

Han nye jeg er sammen med stoler jeg på, han forteller meg alt av mld han får, evnt nettby og Face også. Nesten så jeg må tvinge han til å reise til venner. Og dessuten det skal ikke gå utover han at jeg har dårlig erfaring, da blir det kjett for oss begge i lengden.

Da jeg var sammen med eksen fant jeg masse drit ja.
Skjønte han hadde noe å skjule da han hadde tlf med seg overalt, og hver gang han var med meg så tok han av tlf.

Har aldri sett noe mystisk på sambo sin telefon[;)]

ORIGINAL: Labambie

Nei, ikke med han jeg er sammen med nå. Men med tidligere har det dukket opp diverse ja. Lampa mi lyser alltid rødt når de har telefonen med seg overalt, selv på badet når de dusjer.

Her bruker vi hverandres tlf rett som det er. Jeg hans for å ringe min, er verdens største rotehode!!
Jeg svarer hans, sender mld når han foreksempel kjører bil.
Ingen hemligheter, mulig jeg er naiv, men vet han ikke har kontakt med noen andre, samme fra min side, er skikkelig monogam!!

Back
Topp