Litt inspirert her... men

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Jeg må nesten bare få si at enkelte burde kanskje skjønne at dette er et forum. Dette er en plass der vi deler ting, både negative og positive. Man kan komme over innlegg man helst ikke vil lese, men det er eget valg. Ikke alt er rettferdig i verden, men sånn er det bare. Jeg tenker at her må vi kunne glede oss på andres sine vegne fordi om meninger og situasjonene våre er forskjellige. Jeg kunne ikke blitt sint på noen her inne hvis de hadde vunnet i lotto, selv om jeg har sittet her raka fant. Nei jeg skjønner at ting føles urettferdig og teit iblant, men noen ganger må man bare holde det inni seg. Enten ti still eller være glad på deres vegne!

Ikke så flink til å formulere meg, men håper dere skjønner hva jeg mener...

Helt enig me dæ! [:)]

Helt og holdent enig. [:)]

Har man en dårlig dag så bør man styre unna et forum som dette. Har man ikke noe positivt å komme med så får man heller la være mener nå jeg. Greit å si ifra eller råde noen i en positiv retning, men å direkte skjelle ut noen som ikke fortjener det, blir i mine øyne helt feil.

Har man en dårlig dag på den måten at man trenger støtte og en klem, da er dette rette forumet [:)][:)]

jeg er helt enig med deg i alt, men har det vært en tråd her inne på desember som du tar sikte mot

Så enig så enig! Er man på et forum som dette så bør man kunne respektere andres valg uansett om det er positivt eller negativt.

ORIGINAL: Mari3

jeg er helt enig med deg i alt, men har det vært en tråd her inne på desember som du tar sikte mot

Kan ha vært det ja...

ORIGINAL: MammaKarri82

ORIGINAL: Mari3

Kan ha vært det ja...

ok jeg er ikke så mye her inne lengre så jeg har nok gått glipp av den jeg.
men vet at på generelt så kan du jo ikke si noe uten at du blir hudfletta.
Vi er alle forskjellige vi må respektere alle selv om vi er uenig så er det forskjell på hva vi prioritere og liker det er det som er så fint med oss mennesker vi er forskjellige. Jeg prøver å leve opp til at ejg ikke dømmer andre for at de mener noe annet enn meg. jeg har spessielle meninger,og det har vi vel alle stortsett 

Helt enig..
Ser av og til ting jeg kanksje ikke er enig med men då enten sier jeg hva jeg mener på en fin måte, og respekterer at vi alle er forskjellig. ellers så sier jeg ingenting.

Back
Topp