litt inspirert av reklamen...

Dollface

Forumet er livet
VIP
pleier ungene dine å grise syltetøy utover gulvet når de feks spiser pannekaker?
Slik de liksom gjør i den nye jif mopp-reklamen?

Det havner fort litt mat på gulvet rundt spisebordet ja. Bare der vi sitter altså. Jeg forventer ikke at hun skal spise helt prikkfritt, jeg søler selv både titt og ofte. 

Labambie skrev:
Det havner fort litt mat på gulvet rundt spisebordet ja. Bare der vi sitter altså. Jeg forventer ikke at hun skal spise helt prikkfritt, jeg søler selv både titt og ofte. 

men sklimerker bortover gulvet - av blåbærsyltetøy? 
Ser jo ut som de har stått på skøyter i pannekakerester...

Nei her er det plettfritt rundt stolen hans, men det er kunn fordi vi har en levende støvsuger ;) Men hadde vi ikke hatt hun så mye mulig det altså, bare mistet en pannekake på gulvet opp ned det:)

Nei, egentlig ikke. Men det var en gang... :P

IKKE de som er syltetøy på hvertfall, da kommer ALT i munnen fordi de kan jo gå glipp av noe...

Men en pannekakerest eller to kan vel falle på gulvet, men da koster vi det opp med en gang. Sånn som den reklamen på tv ville vel ikke min mann klart å la det se ut etter ungene hadde spist engang. Om han var alene engang.

nei, det er ikke et problem her i huset.

nope! 
men har heller aldri så mye møkk/støv på gulv eller inventar som det er i vaske-reklamer da. eneste som kan måle seg er vell skittentøy;)

Nei de er alt for glad i mat til at noe skal gå til spille 

Å ja selvfølgelig. Her kliner han alt ned i gulvet, og jeg bare smiler og ler selv om jeg nettopp har vasket. Jeg har jo så bra mopp at det bare er å vaske en gang til...

Nei, han griser faktisk veldig lite. Han elsker all bran, og da kan det gjerne dette 4-5 all bran på gulvet som jeg bare tar opp med et papir. Veldig lite gris hos oss. Jeg trenger bare å vaske en gang i uka, må ikke støvsuge noe ekstra under bordet. Sønnen min er 20 måneder. Den andre er to måneder gammel, og av en eller annen merkelig grunn griser han ingenting;)

Nei, men for ikke så lenge siden hadde jeg nok svart ja. Nå er jenta mi 2 og har lært seg å spise fint. Ris havner lettest på gulvet, men det er jo ikke så rart. Mat havner også av og til på gulvet, men det er faktisk ganske sjelden nå! :-)

(og i det jeg skriver dette begynner sikkert en ny fase der hun skal trasse ved å kaste mat på gulvet :-P )

Back
Topp