Litt inspirert av november 09

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Er det andre i dykkar familie/nærmaste omgangskrets som skal ha baby i same mnd som deg? Eg skal bli tante og mamma i same mnd eg, det er ein uke som skiller oss før ultralyden og det blir spennende[:D][:D] Det er bror til typen sin baby då[:)][:)]

koseli å ha noen som er ca like langt.
bestevenninna mi skal ha en mnd før og søstra til gubben skal ha 14 dager før:-)

Eksdama til kusina mi skal ha nesten samtidig som meg, hvis det teller[8D][:D]

Eg veit ikkje om noken som skal ha samtidig som meg..
Einaste eg veit om er ei venninne i ålesund som har term. i okt.
og så ei som kjem til å bli naboen min som fødde i mai 09, så ho er omtrent ferdig når min begynner..
TYPISK

Jeg kjenner ingen som er gravide... Litt kjedelig, men det er jo fortsatt tidlig, kan jo hende det dukker opp noen snart [:)]

jepp, blir "tante" for søs til sambo skal ha i desember, to mnd før meg, en venninne skal ha ca en måned etter meg

Storebror og dama hans har fått termin et par uker etter meg. :)

ei go venninne av meg og ei tidligere svigerinne har termin noen dager etter meg, så blir spennende å se om vi havner på sykehus sammen [:)]

En venninne/ kollega har termin 6 uker før meg[:)] Fint å ha noen kjente som skal ha ca samtidig!

Er vel ingen jeg kjenner veldig godt som skal ha baby samtidig som meg, men noen jeg vet om som har termin samme mnd.

ORIGINAL: dørti gullkorn

Bestevenninnen min skal ha baby i januar/februar [:)][:)]

ORIGINAL: Svartengel

Bestevenninnen min skal ha baby i januar/februar [:)][:)]

[:D][:D]

Bare synd jeg flytter 6 timer unna henne da[&:]

Ja det er kjedeleg. Eg har vennine som får baby i løpet av neste mnd eg[:D][:D][:D]

Jeg kjenner ei som skal ha et-par-tre uker før meg, og ei som skal ha ca 2 mnd før meg :-)

Jeg kjenner fakrisk 8 stykker som skal ha i samme tia som meg, så det blir en skikkelig babybooom her. Utrulig artig.

Back
Topp