hehe, du er ikek alene der nei ;p her har vi også det meste fra storesøster. Men når man har hatt en liten fra før, ja da vet man hva som er praktisk og ikke!! Så her har vi allere tenkt på hva vi skal ha og ikke ha denne gangen!! :p vi skal selge storesøsters gamle vippestol og kjøpe ny!! Denne gangen SKAL vi ha babybjørn. :p Mannen hadde så rett!! Den må jeg bare ta på meg.. Babybjørn er vel bedre en den vi kjøfte til storesøster. Og så stolt far i huset er for at han tok rett :p Tulla var prematur, og det ble vanskelig for henne å sitte stabilt og godt i en vanlig vippestolt som vi kjøfte. Hun gle konstant ned.. :/ Men vi fikk prøve henne i en babybjørn til et vennepar. Hog hun satt bare perfekt. Koste seg og gjynget :) Der fikk dermed mor i huset den =) Og fikk se at babybjørnstolene også gikk greit å legge ned i en behagelig liggestiling til lille babyn.. Babybjørn er dyrere, men kun det beste er godt nokk! Og det som funker best og er mest praktisk! Ganske stor sansynelighet at det kan bli prematur baby på oss nå også, og da vil vi ha noe som er stødig og stabilt :)
Så har også vi bestemt oss for å selge den gamle bilstolen eller sette den i farmors bil, for å ha når hun skal passe lillegull.. Vi skal også ha en ny, lettere og mer praktisk bilstol med base!! Hadde ikke det på forige, da vi ikke fant det til den :(
Har også sottet en masse å drømt meg bort på nettet fra dag en!! :p og sett på hva vi skal ha i tilegg denne gangen :) noen ting fordi de er praktiske, andre ting fordi jeg bare synes de er søte og gøyale :) jada, jeg har allerede dilla!! :) det hadde jeg fra dag en sist gang også :p
Jeg vet det er tidlig.. Men jeg orker ikke å gå å tenke på at det kan gå galt, da komemr jeg til å bli helt ødelagt! Og det er ikke bra å bekymre seg for mye heller.. Derfor vil jeg kose meg fra dag 1 i graviditeten og glede meg over den!! :) Jeg vil tenke gode og positive tanker, likevell om det er vanskelig til tider.. Men jeg skal prøve!! :)
Jeg hater når folk sier det er fortidlig å begynne å se på babyutsyr og kjøpe det! Det er hver og en sitt valg! Og man burde ha all rett til å glede seg allerede over noe så fantastisk!! Jeg er superglad vi begynte å handle tidlig med storesøster da hun kom 3 mnd. før termin! Hadde vi ikke begynt tidlig, så kunne vi ha fått et lite problem, og ialefall travelt med å fikse ting!! Før vi fikk henne gikk jeg gravid med tvillinger. Vi gledet oss masse, og begynte å se på ting tidlig. Vi kjøfte ikke noe, bare så... Det fikk vi høre var tidlig. Jeg kan ikke forstå hav som er så galt i å glede seg over sin graviditet fra dag en. Vi så på babyutstyr og klær. På denne måten klarte vi bedre å knytte bånd til de små i magen, og forstå hva som var i ferd med å skje! At vi skulle bli foreldre. Vi forberette oss tidlig, for å ta det bedre inn over oss, og være klar til tiden var inne.. Så var vi på en babybutikk for å kjøpe gravidbelte til meg, og der så vi en nydelig tvillingvogn som vi begge forelsket oss i! Den skulle vi bare ha!! Noen dager senere dro vi tilbake for å se nermere på den og drømte oss vekk.. Vi fikk høre at bestillingstiden var lang, og at de også hadde erfaring med at vognen kunne komme senere enn datoen den var bestilt til.. Derfor slo vi til og fikk skrevet ned på en lapp hvilke farge vi skulle ha, utstyr osv. I glede fortalte vi dette til svigermor. Men da fikk vi bare tilbake: "det er vel alt fortidlig å bestille en vogn nå! Hva om noe går galt" Og ja.. Det gikk galt, ikke lange tiden etter.. :/ Derfor hater jeg når folk sier slikt!! Og vi må da få glede oss forde! Derfor bestmete vi oss med storesøster at slikt tull ville vi ikke høre på!! At denne gangen kunne det bare ikke gå galt! Og vi ville glede oss igjen, og ha halt klart til den lille skulle komme!! Alt gikk kjempebra! Og vi var klar da tulla kom 3 mnd. fortidlig!! Og denne gangen skal jeg fortsette med å tenke positivt å la meg selv glede meg over at vi er gravide igjen :) Og la meg ha så mye dilla jeg bare vil, uansett om mannen synes det blir mye til tider også :p Han finner ut til slutt at det var nødvendig med litt dilla alikevell :p akuratt som sist.. ;)