Litt hjelp?

Klompelompe

Flørter med forumet
jeg tok denne ikveld. En vennine av meg sier hun ser bare en strek og at den er negativ. En blir jo gal av å studere... Er det bare jeg som innbiller meg to streker?
Huff,det blir en lang natt.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    822,4 KB · Visninger: 71
  • image.jpg
    image.jpg
    975,3 KB · Visninger: 68
Helt klart to :) gratulerer! Ta en digital!

Jeg får ikke til å åpne bildene, og når jeg bare zoomer inn på de små så blir oppløsningen for dårlig til å se noe... Men håper noen andre kan hjelpe deg, så du får sove godt i natt

Fikk en haug med tester i posten idag,og klarte ikke vente til i morgen. Jeg tester igjen da....visst jeg klarer å sove takk for tilbake meldingen.

Gratulerer! :) Ser tydelig strek ;)

jeg tok denne ikveld. En vennine av meg sier hun ser bare en strek og at den er negativ. En blir jo gal av å studere... Er det bare jeg som innbiller meg to streker?
Huff,det blir en lang natt.
Ser strek på begge to, gratulerer :)

Tok digital idag. Ikm torsdag. Så da er det bare å vente på tr

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1.017,2 KB · Visninger: 39
Håper det bare var tidlig med digital :) Synst helt klart at det er to streker på den første testen du la ut :)

Det kan være for tidlig med den digitale. Har du tatt en annen test for å se om streken er blitt sterkere?

Beklager å være noe mer negativ her, men jeg fikk også sånne skyggestreker uten at jeg var gravid. Veldig frustrerende og opprivende når man venter. Håper for deg da, men skuffelsen blir større om du tror den er positiv om den ikke er det. Vet det er lett å bli utålmodig men prøv å slappe av og tenke at enten har det klaffet, eller så har det det ikke, uansett hva du vet nå.
Ønsker deg masse lykke til :Heartred

Back
Topp