Litt hjelp trengs...

InterKula

Forelsket i forumet
Hei!

Har testet med test fra billige tester imårres, men vet ikke helt hvordan jeg skal tyde den [8|]
Det kom strax fram en strek, men den var tynnere enn kontrollstreken!!??
Kan det være en skyggestrek? Bruker de å komme så raskt? Må vel til med CB i morgen tidlig, men jeg vil vite NÅ [&:]
Håper noen har erfaring...

...Streken var svak også, så jeg kan ikke si med sikkerhet om den var rosa eller grå...

Ville tatt en ny test jeg,for å være helt sikker. Så slipper du å lure og ikke minst få falske forhåpninger.

Lykke til!

jeg har tatt test fra billigtester, og fikk en helt tydlig kontrollstrek, og så var test-streken fullstendig fraværende. Dvs at det var bare en strek, og den var sterkt rosa og ganske tykk. Om du har fått en strek til, om den var tynn eller tykk, sterk eller svak, ville jeg trodd at du var gravid. Ville allikevel gjort som trine sier - tatt en test til.

Lykke til!!

Takker for svar!
Skal ta en test til, men IKM er i morgen, så jeg må vente på morgenurin...
sikkert ikke så mye HCG i kroppen enda...hvis jeg er så heldig (håpe håpe)!

Hei igjen!
Testet imårres også ja...med min siste billig-test.
Såg en "bulk" på testen der streken skal komme fram, og det ble en slags strek der.
Tror ganske sikkert det er en slik skyggestrek, og ikke at jeg er gravid [:(]
Men TR har ikke dukket opp, så jeg venter litt og kjøper en CB hvis hun ikke kommer!

Får krysse fingrene og håpe på at TR ikke dukker opp,og at det kommer en sterk og tydelig strek der snart![;)]

Hm...begynner å bli litt frustrert her!!
Enten kan hu (TR) holde seg borte leeenge, ellers så kan hu innfinne seg tvert slik at jeg kan komme igang med ny pp!!

Har ikke flere gravitester for hånden, så jeg brukte EL-strips fra billige-tester imårres.
Det kom fram en tydelig strek, men ikke like sterk som kontrollstreken...
Til vanlig er det en svak strek dagen før EL og blendahvitt ellers. Vet ikke hva jeg skal tro, jeg[8|]

Back
Topp