Litt hjelp til mannen ved pliktsex...

*Maya*

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Min snille gode mann og jeg ønsker oss et lite knøtt sammen. Vi er begge over 40 og denne babylaginga ser ut til å drøye ut i tid. Noen ganger passer det ikke helt å ha sex på dem tidene vi MÅ legge inn aksjer og han kan slite litt med leveringa pga plikt. Jeg også sliter med pliktsex, men det er jo en fordel om han virker.
Noen ganger er han trøtt etter nattevakt eller har dårlig tid før jobb osv, mens andre ganger er det bare vanskelig pga prestasjonspress.

Så....over til spørsmålet....
Er det noen som vet hvor man får kjøpt penisringer i stor størrelse som har vibrering? Har tråla nettbutikker og finner bare fra 2,5 til 3,2 cm i innvendig diameter. Dette blir for smått da han er over snittet stor. Disse størrelsene er prøvd før i vanlig penisring og det blir ubehagelig stramt.
Tenkte en ring kan hjelpe litt på at det blir litt lettere å holde på ereksjonen og at vibrering kan hjelpe så det blir lettere å levere disse aksjene når det er pliktsex.
Ellers i syklusen fungerer alt fint men tror det hadde hjulpet med noe slikt, bare jeg kunne funnet ut hvor det finnes i større størrelser.

Noen som har erfaring med dette og har noen tips?
 
Selv en vanlig penisring (som ikke vibrerer) kan hjelpe der, men må si av erfaring så kommer han veldig fort da. Men om det kun er for å lage baby og ikke fordi du vil ha orgasmer så spiller det vel ingen rolle.
Han har hatt vanlig tidligere. Tanken var noe som hjalp han å bare få levert aksjene raskt og greit de gangene det er mer pliktsex.
Ellers i syklusen trenger han ikke noe.
Finner bare ikke noen som vibrerer som passer.
 
Han har hatt vanlig tidligere. Tanken var noe som hjalp han å bare få levert aksjene raskt og greit de gangene det er mer pliktsex.
Ellers i syklusen trenger han ikke noe.
Finner bare ikke noen som vibrerer som passer.
Må da finnes noe der ute. Skjønner det at pliktsex ikke er noe gøy. Lykke til med prøvingen!
 
Back
Topp