V Veraa81 Glad i forumet 24 Jun 2009 #1 Har baka sjokolafekake, men skal legge fyll i den å pynte den i morgen tidlig....Hvor skal den oppbevares i natt?? Sikkert dumt spørsmål da....[8D]
Har baka sjokolafekake, men skal legge fyll i den å pynte den i morgen tidlig....Hvor skal den oppbevares i natt?? Sikkert dumt spørsmål da....[8D]
V Veraa81 Glad i forumet 24 Jun 2009 #3 ORIGINAL: nuttis Luft tett på benken eller i kjøleskapet[;)] Ok, da legger jeg den under håndkle på benken[:)] Takk for at du hjalp ei skikkelig husmor[8D][8D][8D]
ORIGINAL: nuttis Luft tett på benken eller i kjøleskapet[;)] Ok, da legger jeg den under håndkle på benken[:)] Takk for at du hjalp ei skikkelig husmor[8D][8D][8D]
fruenfrahavet Glad i forumet 25 Jun 2009 #4 jeg pleier å pakke bunnene i clingfilm ( plast) med aluminiums folie rundt der igjen...eller så er jo ei kake tine flott og ha [:)]
jeg pleier å pakke bunnene i clingfilm ( plast) med aluminiums folie rundt der igjen...eller så er jo ei kake tine flott og ha [:)]