Litt hjelp jenter

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Det er blitt slik at eg reise til familien i morgen og eg gruer meg fælt til å fortelle det til mammo[&:][&:][&:]    Så kva kan eg sei/gjere om hu "klikker" ??? Eg har nemlig slitt lenge med mora mi og hu er ikkje flink til å støtte meg. Mens systera mi som er 2 år yngre får all støtte, enn om hu fekk første ungen som 19åring, altso er eg 7 år eldre henne, når eg får første min... Eg skal heldigvis ha typen med meg, men eg blir kanskje aleine med henne på torsdagen då[:o][:o][:o]

uff så kjedelig situasjon.. [8|]

kan det ikke tenkes at hun faktisk blir glad da? eventuelt kan du jo spørre henne rett ut hvorfor hun støtter søsteren din og ikke deg? hvis ikke hun blir målløs da så vet ikke jeg [:-]

fortell henne at du i alle fall er kjempeglad for nyheten, og hvis hun ikke synes det er positivt så er det hennes problem! Alle vi her inne synes ihvertfall at det er alle tiders [:D]

Lykke til!

ORIGINAL: knertpåvei

uff så kjedelig situasjon.. [8|]

kan det ikke tenkes at hun faktisk blir glad da? eventuelt kan du jo spørre henne rett ut hvorfor hun støtter søsteren din og ikke deg? hvis ikke hun blir målløs da så vet ikke jeg [:-]

fortell henne at du i alle fall er kjempeglad for nyheten, og hvis hun ikke synes det er positivt så er det hennes problem! Alle vi her inne synes ihvertfall at det er alle tiders [:D]

Lykke til!

Eg trur at typen vil reagere då, han veit eg sliter litt med mor mi. Og draumen er jo at hu blir glad, me er jo kjempeglade for dette [:D][:D]  Eg trur eg får seie: At me er kjempeglade for dette, og at me håper at dere vil støtte oss men hvis ikkje, får du bare ta tid til å tenke over kvifor du fekk unger i det hele tatt og ta kontakt når du har ombestemt deg.

Høyres ikkje det greit ut?

Tusen takk for det[:)][:)]

det synes jeg absolutt høres ut som en god løsning

du skal se at hun blir glad når det får sunket inn vettu [;)]

husk å oppdatere oss med hvordan det går!

ORIGINAL: knertpåvei

det synes jeg absolutt høres ut som en god løsning

du skal se at hun blir glad når det får sunket inn vettu [;)]

husk å oppdatere oss med hvordan det går!

Ja eg skal få oppdatert dere[:D]   Ungen kjem jo uansett[:)][:)][:)][:)]

det er stressende å ikke vite hvordan man skal si det til sine foreldre...

jeg slet også med det med nr 1... jeg viste ikke hvordan jeg skulle si det... jeg var 20, gikk på høyskolen og hadde akkurat blitt sammens med sambo...

jeg endte opp med å kjøpe en blomstebukett med kort hvor det stod hva er en mor, med en fin fortelling om hva en mor er, og på slutten skrev jeg hilsen din datter som også skal bli mor i desember...

jeg var drit redd for å få kjeft og mange grunner til at dette er dumt... men det ho sa etter å ha lest ferdig kortet var "det var det jeg trodde"

men vet heller ikke åssen jeg skal si det nå heller :)

ORIGINAL: Hetty

det er stressende å ikke vite hvordan man skal si det til sine foreldre...

jeg slet også med det med nr 1... jeg viste ikke hvordan jeg skulle si det... jeg var 20, gikk på høyskolen og hadde akkurat blitt sammens med sambo...

jeg endte opp med å kjøpe en blomstebukett med kort hvor det stod hva er en mor, med en fin fortelling om hva en mor er, og på slutten skrev jeg hilsen din datter som også skal bli mor i desember...

jeg var drit redd for å få kjeft og mange grunner til at dette er dumt... men det ho sa etter å ha lest ferdig kortet var "det var det jeg trodde"

men vet heller ikke åssen jeg skal si det nå heller :)

Eg skal no berre sei det[:)]   Eg skal starte på høgskule i august eg, og eg fyller 27år i oktober. Er gjerne normalt at man vil ha barn då? Kjæresten og eg har vore ilag i 2,5år ca og han er snart 33år. Han er i fast jobb og tjener godt[:)]  

Jeg håper det går bra[:)]

Masse lykke til Svartengel, håper hun blir kjempe glad på deres vegne [:)]
er ingenting som støtte fra sin mor altså.. jeg synes iallefall det er den største støtten for meg utenom sambo.
Mamma klarer ikke å glede seg enda, hun vil helst ikke snakke om det før det har gått 12 uker pga min sa i januar [&:]

Håper hun hopper av glede og ser at dette er noe dere virkelig ønsker dere [:)]
Det tror jeg hun kommer til å gjøre [:)]

Lykke til!! :0) Har også en "slik mamma".. Hun ble ikke glad for førstejenta, men etter ei stund gleda ho seg kjempemasse! Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal si d til henne ..men finner vel en løsning..babyen kommer uansett som du sier ;0)

ORIGINAL: t0mmelise

Masse lykke til Svartengel, håper hun blir kjempe glad på deres vegne [:)]
er ingenting som støtte fra sin mor altså.. jeg synes iallefall det er den største støtten for meg utenom sambo.
Mamma klarer ikke å glede seg enda, hun vil helst ikke snakke om det før det har gått 12 uker pga min sa i januar [&:]

Håper hun hopper av glede og ser at dette er noe dere virkelig ønsker dere [:)]
Det tror jeg hun kommer til å gjøre [:)]

Tusen takk for det, men eg tviler seriøst på at hu blir glad men hu må jo bare godta det[:)]  Eg har aldri mistet før, sida dette er første gang eg har vore gravid. Så eg har faktisk vore ganske flink då og fornuftig vil eg seie.

Eg har ynskjet meg born sida eg var 19år og mange jenter hadde bare funnet seg ein fyr, og fått seg ein unge.

Ja så gjerne at hu vil forstå at me virkeleg ynskjer oss dette men eg tviler altso[8|][8|]

ORIGINAL: dilleba

Lykke til!! :0) Har også en "slik mamma".. Hun ble ikke glad for førstejenta, men etter ei stund gleda ho seg kjempemasse! Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal si d til henne ..men finner vel en løsning..babyen kommer uansett som du sier ;0)

Ja det blir nok glede etterkvart[:)][:)]

Back
Topp