Litt hjelp jenter (litt lang)

snoopy81

Forelsket i forumet
Som sagt så testet jeg jo negativt på ons/tors[:'(], så da måtte jeg jo ringe klinikken og fortelle det. Hun jeg snakket med (en spl) sa at på neste forsøk så skulle jeg fortsatt bruke de samme medisinene og dosene, til tross for dårlig eggproduksjon (gonal-f sprøyter). Det stod i journalen. Jaja, tenkte jeg, de har vel gjort en vurdering.[:o]

Det var ikke før Ivara (takk btw ivara) sa at kanskje du bør ringe eller be om en time for å snakke om den dårlige eggproduksjonen, kanskje de må gjøre noen endringer. Hadde ikke veldig lyst til å ringe og mase, men bestemte meg for at jeg skulle ringe nå på mandag.

Så idag kommer det et brev fra klinikken, med info om type stimulering for neste forsøk.

Da skal jeg har -synarela 400 (denne er grei, for det hadde jeg sist)
                    - 2-Puregon           150           1           9  (dette skjønner jeg ingenting av)???

Så da har de jo bytta ut sprøytene på meg allikevel............rart at de ikke sa noe om dette over tlf, og det må vel bety at de har lyst å prøve ut puregon på meg neste gang fremfor gonal-f. Kanskje pga den dårlige eggprod.

Så da trenger jeg kanskje ikke å ringe da???[:-] Nå har de jo gjort en endring som jeg hadde tenkt å etterspørre[8D]

På forhånd takk for alle svar.(ble kanskje litt rotete innlegg, men håper dere forstår)[;)]

Takker[:)] Gikk på gonal-f 150 nå sist. Så de har tydelig bare endret medisinen og ikke dosen. Tror jeg ringer og spør.[8D]
Men det er jo alltid spl som tar tlf, holder det å prate med de eller skal jeg "kreve" å få snakke med en av legene (at de event kan ringe meg opp?)[;)]?

Back
Topp