Litt hjelp. ang. min datter..

Trine*Andrea

Glad i forumet
I natt har ikke Andrea villet sove.. hun fikk liksom ikke ro i kroppen så jeg tok henne oppi til meg, kjennte da at hun var siiinsykt varm så jeg tok tempen på henne. 40,47 viste den.. hun fikk en paracet men den virket likksom ikke så veldi godt. hun ville fortsatt ikke sove.
hun har ennda feber å bare skriker å skriker å skriker. vill ikke ha drikke eller mat.
var til lege på fredag med henne for hun har vært forkjølet helt siden onsdagen. men hun legen sa at det var ikke no galt med Andrea. Hun hoster å er som hun var på onsdag, men kan det være noe annet som herjer da.? noe som gjør at hun er så irritert åssånt..

åsså lurer jeg på hvor ofte de skal bajse.. hun er 14 mnder..

takker for svar[:D]

Leger sier mye rart,tok de crp da?
Kanskje hun har Urinveisinfeksjon eller vondt i ørene eller noe?Jeg ville sjekket henne på nytt hos legen når hun har høy feber[:)]

Sunniva er 19 mnd og hun bæsjer 1-2 ganger om dagen.Det går en del omgangssyke nå.Sunniva hadde litt feber men bare 1 dag.Og ikke så høy som hos din datter.Kanskje ørene? ta henne til legevakten så de kan sjekke henne.Si du ikke får i henne nok mat og væske.

ORIGINAL: Minimeg

Hvis feberen er så høy enda, og du ikke får i henne mat eller drikke, hadde jeg dratt på legevakta.

signere!

gooo bedring til Andrea[:)]

hvis hun har SÅ høy feber, og den ikke går ned med febernedsettende, så få i henne væske, og dra på legevaka.

ORIGINAL: Minimeg

Hvis feberen er så høy enda, og du ikke får i henne mat eller drikke, hadde jeg dratt på legevakta.

tusen takk for svar.. hun river seg litt i ørene åsså ser venstre øyet hennes smalere ut enn høyre.. åsså har hun ikke bajset siden fredag... kan jo kanskje ha en sammenheng med at hun ikke har spist så mye??!!

er det ikke normalt at barn har så høy feber?
når lille har hatt så høy feber å jeg har ringt legen så sier han at det er helt normalt når de er så små, å går ikke feberen ned men febernedsettende etter en time ( at den ikke har sunket i det heletatt) så bør du ta en tur til legen....
små barn kan ha høy feber uten at det er noe, er stor forsjell på barn og voksne...

ORIGINAL: Trine*Andrea

tusen takk for svar.. hun river seg litt i ørene åsså ser venstre øyet hennes smalere ut enn høyre.. åsså har hun ikke bajset siden fredag... kan jo kanskje ha en sammenheng med at hun ikke har spist så mye??!!

er det ørebet så vil du merke det når du legger henne på ryggen, at hun syns det er ubehagelig.... og kansje non rykkninger
håper du finner ut av det... god bedring

ORIGINAL: Trine*Andrea

Trykk på ørene hennes, hvis hun har vondt merker du det fort, og da har du noe å "slå i bordet" med til legevakten.

reagerer ikke noe særlig om jeg legger henne på ryggen eller trykker på ørene hennes..så det er vell bra da[:)] får se an hvordan hun blir utover kvelden nå..[:)]

Back
Topp