~allegodetingerfire~
Elsker forumet
Sliter litt med tørre slimhinner. Noen som vet om luksus glidekrem fra kondomeriet er sæddrepende og vi bør holde oss unna denne rundt el?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke noe om akkurat denne typen glidemiddel... men det er veldig få glidemidler som ikke er sæddrepende... så ville ikke brukt det hvis jeg var deg...
selv bruker vi concieve plusmen det er også fordi jeg har lite eggløsningsslim
Det står som regel på tuben/flasken hvis det ikke er sæddrepende![]()
Dermica har en type som er sædvennlig (Apotek1)nå svarte jeg på mye annet selve spm ditt, beklager det
![]()
Det var jeg ikke klar over! Bra du sa fra!I følge kondomeriet er ikke det du sier her riktig..
(ble redd nå, så jeg måtte sjekke)
Her er uttrek fra nettisiden til kondomeriet.
"Mange gravide er redd for at glidemidler kan inneholde sæddrepende midler. Disse dreper eller setter ned sædcellenes funksjon. Sæddrepende midler (spermicider) inneholder kjemikalien Non-oxynol 9 (N-9) eller octoxynol. Dette stoffet ble «bannlyst», men ikke forbudt, allerede på 80-tallet.
Ingen av Kondomeriets glidemidler eller kondomer inneholder sæddrepende midler eller nonoxynol-9."
Men det skal jo da nevnes at sædvennlig kanskje er en helt egen type da
Tror de inneholder zink og noe annet som er bra for svømmerene.
Vis vedlegget 218074 Her er en forklaring på det, men dette er jo for Conceive plus.. poenget er værtfall at sædcellene blander seg sammen med dette glidemiddelet og gjør det lettere for de å svømme dit de skal, mens mange andre typer glidemiddel (bilde 1) heller blir som en grense og stopper cellene fra å svømme....